Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:31:15 GMT

تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۲۹۴

تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه نخست

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار از لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۸-۹۹، پرسپولیس و پارس جنوبی از ساعت ۱۹:۱۰ در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها به میدان رفتند که نیمه نخست بازی گلی در بر نداشت.

گزارش بازی

بازی آرام و بدون عجله از سوی هر دو تیم آغاز شد و تا ۱۵ دقیقه نخست حمله خطرناکی روی دروازه هیچ یک از دو تیم انجام نشده بود که رفته‌رفته پرسپولیس فشار حملاتش را افزایش داد و صاحب کرنر شد که ضربه کرنر بعد از یک رفت و برگشت و ارسال مجدد توسط امیری، در مقابل محوطه شش قدم مقابل پای نادری قرار گرفت ولی او با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در ادامه متعادل دنبال شد و هر دو تیم در پی یافتن روزنه‌ای برای ایجاد موقعیت گل و گشودن دروازه‌ها بودند اما این مهم برای هر دو تیم دشوار شده بود. در دقیقه ۳۰ پارس جنوبی روی ضد حمله سریع در آستانه خلق موقعیت گل بود که بازیکن این تیم با خطای سید جلال حسینی سرنگون شد و داور نخستین کارت زرد لیگ نوزدهم را به کاپیتان پرسپولیس نشان داد.

در دقیقه ۳۲، ضربه ایستگاهی مهدی ترکمان در شرایطی که با واکنشی از سوی رادوشوویچ همراه نشد، به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و از دروازه پرسپولیس دور شد.

ادامه تلاش دو تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای نداشت و بازی در میانه زمین گره خورد تا گلی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری، امیر روستایی و علی علیپور.

ترکیب پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، محمو شفیعی، رضا خالقی‌فر، پوریا آریاکیا، حامد پاکدل، ایمان باصفا، کاخبرکاکاشویلی و مهدی ترکمان.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس پارس جنوبي هفته نخست لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تاجیکستان به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات که کره جنوبی و ژاپن در آن حذف شدند، با کسب 5 امتیاز از 3 مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود و در سوی دیگر تیم ملی فوتسال افغانستان با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه چهارم با 4 امتیاز پشت سر شاگردان شمسایی که 9 امتیازی شدند به این مرحله راه پیدا کردند.

تاجیکستان شروعی خوب در این مسابقه داشت  و تا دقیقه 16 چند موقعیت خوب روی دروازه افغانستان ایجاد شد. سالوموف در دقیقه 16 جعفری را وادار به مهار هوشمندانه دیگری کرد، اما افغانستان هم بیکار ننشست و در دقایق پایانی نیمه اول با ایجاد یک حمله خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفت.

اما این تاجیکستان بود که در جریان بازی دروازه را باز کرد و حرکت کومرون علی اف به سمت چپ منجر به سانتری شد که رضا حسین پور دو دقیقه قبل از وقت استراحت نیمه اول به یک گل به خودی تبدیل کرد.

امتیازات تنها سه دقیقه پس از شروع مجدد به تساوی رسید و فرزاد محمودی با ضربه‌ای موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پس از آن افغانستان در دقیقه 26 نزدیک بود که پیش بیفتد که یک توپ بلند در زمین به سر کاظمی رسید ولی توپ به تیرک برخورد کرد و به گل نرسید.

نکته قابل توجه این مسابقه این بود که 4 دقیقه مانده به پایان مسابقه گلاره ناظمی داور مسابقه به دلیل خطای یوروف تیم تاجیک را 4 نفره کرد و فرصت خوبی در اختیار افغانستان برای ایجاد تساوی در بازی قرار گرفت. با این حال گلی در این مدت به ثمر نرسید و بازی به وقت های اضافی رفت.

پس از اینکه وقت اضافه اول بدون گل تمام شد، لحظه تاریخ  برای تاجیکستان فرا رسید و  ساردوروف، نام خود را با گل کردن پنالتی‌ای که از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید در کتاب رکوردهای کشورش ثبت کرد.

با این پیروزی تاجیکستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرد و حالا برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد. در سوی دیگر ماجراجویی افغانستان با مجید مرتضایی پس از اولین حضور در جام ملت‌های آسیا و اولین صعود از مرحله گروهی تمام شد و آنها باید به فکر آینده باشند.

دیگر خبرها

  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور