Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:39:34 GMT

جاده هراز یکطرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۳۷۲

جاده هراز یکطرفه می‌شود

سرهنگ سیاوش محبی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جمعه از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت آمل تردد تمام وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت ۱۶ تردد خودروها از طرف آب اسک به طرف رودهن یکطرفه خواهد شد و محدودیت‌های اعلام شده تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین و پر حجم در دو مسیر رفت و برگشت هستیم و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این مسیرها افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، خاطر نشان کرد: در این ساعات عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز، سنگین و پر حجم در جریان است.

محبی گفت: با توجه به پهنای مناسب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم تردد خودروها در این مسیر  بدون مشکل و گره ترافیکی اما به کندی در جریان است.

وی افزود: تاکنون حادثه ای در مسیر جاده‌های شمال در شرق استان تهران گزارش نشده است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: آمار تصادفات شبانه به دلیل خستگی و خواب آلودگی بسیار بالا است به رانندگان توصیه می شود، قبل و حین سفر در فواصل زمانی مشخص استراحت کنند.

محبی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی رعایت کرده و با پرهیز ازسرعت غیر مجاز، سبقت‌های حادثه ساز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پایتخت پلیس راه خستگی و خواب آلودگی رفت و برگشت مقررات راهنمایی و رانندگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • جاده هراز مسدود شد