Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:17:04 GMT

مرسدس بنز هیبریدی در راه است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۳۸۸

مرسدس بنز هیبریدی در راه است

قرار است در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد از نسخه هیبریدی کلاس‌های A و B شرکت مرسدس بنز رونمایی شود که احتمالا در مرحله اولیه تنها در بازار اروپا عرضه خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این خودروها دارای یک موتور بنزینی چهار سیلندر و توانایی حرکت با استفاده از باتری‌های لیتیومی با توانایی تولید ۱۵ تا ۱۶ کیلو وات برق در هر ساعت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو می توانند پیشرانه ۲۱۸ اسب بخاری را برای خودروهای هیبریدی فراهم کنند که می‌تواند خودرو را با سرعت ۸۷ مایل بر ساعت به حرکت دراورد.

طبق اطلاعات اولیه، برای شارژ باتری خودرو از ۱۰ درصد به ۱۰۰ درصد به ۴۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود اما در صورت لزوم، تعمیرکاران موتور می‌توانند از طریق اعمال جریان مستقیم در ۲۵ دقیقه، شارژ باتری را به ۸۰ درصد برسانند.

مرسدس بنز با استفاده از سیستم MBUX موقعیت ایستگاه های شارژ الکتریکی در طول مسیر را به اطلاع رانندگان خواهد رساند. قیمت خودروهای هیبریدی جدید برای کلاس A از ۳۶ هزار و ۹۴۳ یورو آغاز خواهد شد و قیمت پایه کلاس B نیز ۳۷ هزار و ۶۶۳ یورو در نظر گرفته شده است اما احتمال می رود قیمت نهایی خودروها بیش از ۴۱هزار یورو باشد.

کلاس های A و B شرکت مرسدس بنز به صورت مستقیم در آمریکا عرضه نمی شود هر چند که برخی از شرکت های خودرویی از طریق دیگر بازارها این خودروها را به آمریکا نیز وارد کرده اند. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا شرکت مرسدس بنز قصد عرضه نسخه‌های هیبریدی خود را به صورت رسمی در آمریکا دارد یا خیر. کلاس A و B عموما شامل خودروهای هاچ بک این شرکت است که بیشتر برای مصارف شهری طراحی شده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تکنولوژی خودرو مرسدس بنز مرسدس بنز هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان سه شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند،‌ افزود: اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور گفت: برای بهره‌مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است. که در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت‌نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱