Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان، شهرداری گوگ تپه مهاباد فردا جمعه ۱ شهریور ماه ساعت ۱۷ با تیم کارگران میاندآب رقابت می‌کند.

او با بیان اینکه این مسابقه به میزبانی میاندوآب برگزار می‌شود، افزود: داوران آرش محبی، بختیار فرج‌زاده، هیوا محمد برده، میثم فرجی و رحیم الیاسی وند این بازی را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اضافه کرد: همچنین در دیداری دیگر این مسابقات تیم پرسپولیس حاجی خوش نیز روز جمعه همزمان با این بازی میزبان تیم کیله شین اشنویه خواهد بود.

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز یک سریال جدید از فردا

مجموعه نمایشی «اعتبار» با بازی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو و ... از جمعه شب پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، این سریال کوتاه ۶ قسمتی محصول ۱۴۰۱ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی رحیمی در شب‌های قدر روی آنتن می‌رود. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «امین تاجیک مرد میانسال و معتمد محل است که کارخانه فرش دارد و در خیریه‌ای که مخصوص آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است فعالیت می‌کند. تمام پول‌هایی که برای خیریه جمع می شود به حساب امین تاجیک واریز می شود و در روزی که باید زندانیان را آزاد کند، حساب هایش بلوکه می شود و خودش هم به اتهام فساد مالی به زندان می‌افتد. امین در زندان با جوانی به نام سعید آشنا می‌شود که قبلا پدرش بارها برای آزادی او اقدام کرده اما هر دفعه امین به جای او یکی دیگر را در لیست اضافه می‌کرد و ...»

مجموعه نمایشی «اعتبار» شب‌های قدر از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. این مجموعه از روز جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود و زمان بازپخش آن همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌