Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:36:32 GMT

شهر تبریز ۳۵۰۰ مدرسه فعال دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۵۹۲

شهر تبریز ۳۵۰۰ مدرسه فعال دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر پاشایی امروز در جلسه هم اندیشی با شهردار تبریز و شهرداران مناطق دهگانه با بیان اینکه ۹۰ هزار مسافر فرهنگی که در مراکز اقامتی آموزش و پرورش حضور داشتند از اقدامات شهرداری در توسعه شهر اعلام رضایت کرده اند گفت: همکاران ما که از سراسر کشور به تبریز آمده اند تبریز را شهر زندگی، زیبا، و شهر پویا و کارآمد نامیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور امروز ما در این جلسه به منظور قدردانی از عملکرد شهرداری است که از دیدگاه همکاران سراسر کشور شرایط مناسبی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه همکاری شهرداری و آموزش و پرورش می تواند باعث توسعه شهر شود گفت: در سال های گذشته برای موضوعاتی که بیش از ۱۱ سال در راهروهای دادگاه در رفت و آمد بود تصمیم گرفتیم و نتیجه آن توسعه موزه قاجار و مسیرگشایی های متعدد است.

پاشایی با اشاره به تجربه شهرهای توسعه یافته در بها دادن به آموزش و پرورش گفت: در تمام شهرهای توسعه یافته جهان محور تمام برنامه ها آموزش است و در کشور ما هم محور تمام برنامه ها باید آموزش و پرورش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هر برنامه ای که بخواهیم در حوزه شهری به شهروندان آموزش دهیم تنها با تعلیم و تربیت ممکن خواهد بود.

وی شهرداری و آموزش و پرورش را دو نقطه اتصال دولت ها به ملت خواند و خاطرنشان کرد: اگر این دو نقطه اتصال با یکدیگر همپوشانی داشته باشند می توانیم شاهد افزایش اعتماد به شهروندان به دولت ها خواهیم بود.

کد خبر 4699138

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی، امروز چهارشنبه _هشتم فروردین _ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ به عنوان شهردار این شهر انتخاب شدم و در آن زمان بودجه شهرداری با عددی حدود ۷۵۰ میلیارد ریال تحویل گرفته شد و در سال ۱۴۰۱ این بودجه افزایش ۲۸ درصدی داشت.

وی با اشاره به وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲، افزود: سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری زرین‌شهر با افزایش ۴۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و بالغ بر هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تهیه و تدوین شد که با همکاری و تلاش شورای اسلامی شهر، معاونان، رؤسای ادارت، پرسنل و کارگران بودجه نه تنها در سال گذشته از سقف مصوب عبور کردیم، بلکه بی‌نظیرترین تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری رقم خورده است.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه ظرف مدت سه سال بودجه ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری را به دو هزار و ۳۰۰ میلیارد افزایش داده‌ایم، تصریح کرد: بودجه شهرداری زرین‌شهر برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و قطعاً تحقق بودجه سال‌جاری نیز دور از ذهن نیست چراکه برای رسیدن به این هدف عملکرد و تلاش جهادی معاونین، رؤسای ادارات و کارکنان شهرداری را مبنا قرار دادیم.

وی ادامه داد: در تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر تلاش شد تا اولویت‌های شهر و شهروندان خطه طلایی ایران در آن دیده شود تا مطالبات قانونی و به حق آن‌ها در مسیر تحقق قرار گیرد.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرداری‌های شهرهای ایران، عنوان کرد: طی دو سال گذشته عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها پرداخت نشده و مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها افزایش پیدا کرده است از این رو باید توان بیشتری برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در خطه طلایی ایران صرف شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تأکید فراوانی بر تمرکز شهرداری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری داشته‌ایم و در سال‌جاری نیز انتظار می‌رود برای کاهش انقباضی هزینه‌های جاری تلاشی دوچندان صورت گیرد و صرفه‌جویی در هزینه، کسب درآمد در واحدها روند صعودی داشته باشد تا در نهایت کام شهروندان با خدمات ارائه شده شیرین شود.

کد خبر 739561

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی