لزوم واکاوی و آسیب شناسی وضع موجود مساجد/ تحقق مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی گام دوم انقلاب از مسیر مسجد
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۶۲۸
مسجد می تواند و می بایست در نقش یک دولت محله بدون بوروکراسی های زاید نقش آفرینی نماید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شیرازه، ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مسجد بهانه مغتنمی است تا به بازخوانی فرصت طلایی و تمدن ساز مسجد و غفلت های صورت گرفته در این زمینه پرداخته شود. فرصتی که اگر استفاده نشود خسارت های بیشماری را متوجه جامعه خواهد کرد و البته تاکنون نیز اینگونه بوده است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
منبع: دانا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
دیوارنگارهها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
سید احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در پاسخ به این سوال که ایده دیوارنگارهها از کجا آمد؟ گفت: فکر میکنم ماجرای دیوارنگارهها با دیوارنگاره میدان ولیعصر شروع شد و به نوعی به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی در هنر تبدیل شدند. برخی مواقع این دیوارنگاره مواضع منفی و گاهی هم بازخورد مثبت در برداشت. هر موقع کار جدی بر روی آن انجام شده، واکنشهای داخلی و خارجی داشته است.
باقری ادامه داد: ویژگی عکس صحنهپردازی شده این است که با وجود ابزارهای فتوشاپ ذهن ما عکس را به مثابه امر واقعی تلقی میکند. همانطور که با دیدن یک فیلم سینمایی میخندیم یا گریه میکنیم، وقتی شما از عکس صحنهپردازی شده استفاده میکنید، مردم آن را باور میکنند.
مدیر خانه عکاسان ایران در پاسخ به این سوال که با وجود ابزارهای هوش مصنوعی به فکر جایگزین کردن آن با ابزارهای گریم و صحنه و ... نیستید؟ گفت: هوش مصنوعی در زمینه انسان و روح انسان عاجز است. وقتی هوش مصنوعی بخواهد روح انسانی را بازتاب دهد، کار مصنوعی از آب در میآید.
وی درباره عکسی بخاطر مردم فلسطین و با الهام از آیات قرآن کریم گرفته شده، گفت: عکاسی صحنهپردازی شده از لحاظ تولید مثل یک پلان از فیلم است، که خروجیاش باید مثل یک فیلم سینمایی باشد. لایه اصلی عکس سپردن فرزندان به آب است. اما در کنار آن وقایع تکاندهنده و افرادی که در خط مقدم روایت داستان هستند و نماد مقاومت فلسطین هستند، داریم.
باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها