Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست  روز پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی، سلامت زنان و خانواده در سالن جلسات امام جواد (ع)استانداری قم ، فعالیت تشکل های مردم نهاد در گروه کاری زنان و خانواده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وقتی تشکلی برای فعالیت مجوز گرفته است، دیگر برای استعلامشان نیاز به مجوز نیست.

وی با بیان اینکه به لحاظ حقوقی فرماندار می تواند کمیته برنامه ریزی را در سطح شهرستان تشکیل دهد، ادامه داد: فرمانداری قم باید خروجی کار خود را به دبیرخانه استانی مربوطه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با تاکید بر بهره گیری مدیران از نظرات کارشناسی و تخصصی ادامه داد: در گروه های کاری بایستی یک صاحب نظر از بانوان باید در جلسات حضور داشته باشد.

استاندار قم در ادامه تصمیم گیری و برنامه ریزی را نیازمند اولویت بندی دانست و خاطرنشان کرد: شناخت و درک مسئله در درجه نخست اولویت بوده و در رتبه بعدی ارجاع مسئله مهم است.

وی افزود: برای هر مسئله ای تنها یک راه حل وجود ندارد و راه حل های بی نهایتی هست، اما هنوز در رابطه با ایجابی بودن راه حل های مسائل فرهنگی اجماع نظر وجود ندارد.

استاندار قم تدوین راهکار مسائل و مشکلات را همراه با مشروعیت بخشی و مصوب شدن آیین نامه دانست و تصریح کرد: ما قوانین بسیار مدونی داریم اما در مقام اجرا ضعیف هستیم.

وی مرحله آخر را ارزیابی و نظارت عنوان و خاطرنشان کرد: معیار و شاخص از دو منطق درونی و برون سیستمی پیروی می کند، ما اهداف و برنامه ریزی ها را بر اساس اهداف تعیین شده خود مشخص می کنیم اما نسل جدید منطق دیگری تحت عنوان منطق برون سیستمی از ما می خورد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آیین نامه خانواده شاخص قم کارشناسی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد

استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد ادارات منطبق بر سند توسعه استان است، گفت: برنامه مدون اقتصادی همدان امروز در شورای برنامه‌ریزی اعلام و تکلیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار‌داشت: ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از جهش تولید با مشارکت مردم توسط دستگاه‌های اجرایی استان باید با جدیت دنبال شود.

وی ضمن قدردانی از حوزه معاونت اقتصادی استان برای تدوین و ارائه برنامه جامع اقتصادی همدان در راستای تحقق شعار سال بیان کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه حوزه اقتصاد برای جامعه می‌طلبد این برنامه بعنوان یک راهبرد ویژه و تکلیف اجرایی در دستور کار مدیران اقتصادی استان قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان همدان، تاکید کرد: از گذشته نیز توجه استان به سمت اقتصاد، تولید و رشد اشتغال بوده است لیکن با توجه به راهبرد مقام معظم رهبری با جدیت و توان بیشتری این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه از مدیران، فعالان و بخش‌خصوصی در حوزه اقتصاد انتظار داریم امسال متفاوت از گذشته، پای مردم را به بخش تولید باز کنند،گفت: شهرک‌های صنعتی باید به سمت دانش‌بنیان‌ها و فناوری‌های نوین حرکت کنند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان منطبق بر سند توسعه سه ساله این استان، عنوان کرد: انتظار داریم سهم اعتبارات سفر ریاست جمهوری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری و جذب شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در تامین آب استان حمایت ویژه و نقش اثر‌گذاری داشت، بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که مشکل تامین آب در استان با هم‌افزایی و تعامل بین دولت و دستگاه‌های اجرایی در کنار همکاری و همراهی مردم فهیم استان مرتفع شده است.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه به کارگیری از بسترهای قانونی نیز در توسعه عمرانی و اقتصادی استان راهگشا خواهد بود، بیان کرد: در جلسات آتی شورای برنامه‌‌ریزی برنامه مدونی از حوزه عمرانی نیز منطبق بر قانون و بسترهای موجود در راستای تحقق شعار سال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات و برنامه‌هایی که در حوزه عمرانی استان ارائه می‌شود باید پیوست عملیاتی داشته باشد، گفت: تلاش‌ و برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی وظیفه و ماموریت تک تک مدیران استان همدان است و در این زمینه همه مکلف به اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت هستیم برهمین‌اساس با هرگونه اهمال کاری به جد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان