Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت مدیرعامل کارخانه تولید قند نقش جهان اصفهان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبرداد. تاریخ انتشار: 20:42 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۷۴

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اعلام خبر بازداشت مدیرعامل کارخانه تولید قند نقش جهان اصفهان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بیان داشت: با تلاش و اقدام سریع و بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌نمودند، شناسایی شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه بعمل آمده مشخص گردیده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۴۷۰۰ تن شکر را با قیمت بالغ بر ۱۶۰۰ تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه نموده و در مجموع مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به جیب زده اند.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان اصفهان یکی از علل و عوامل افزایش قیمت شکر و بحران در بازار در چند ماه اخیر را اقداماتی از این دست دانست و خاطرنشان کرد: در بازرسی بعمل آمده مقدار حدود ۱۰۰۰ تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط گردیده است.

جبیبی تصریح کرد: متهمان این پرونده در حال حاضر در بازداشت موقت به سر برده و پرونده آن‌ها در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان در حال رسیدگی است و پس از تکمیل تحقیقات در آینده نزدیک در دادگاه صالح محاکمه خواهند شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان به مخلان نظام اقتصادی و امنیت هشدار داد: دستگاه قضایی با جدیت و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری ضابطان برخورد قاطع با مخلان در نظام اقتصادی و نظم و امنیت جامعه را در دستور کار دارد و اشد مجازات‌های قانونی را برای ایشان اعمال خواهد نمود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری اصفهان اخلال در نظام اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان

در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، فردا _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار بصورت زنده از شبکه ورزش و شبکه اصفهان پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • انسداد بیش از ۱۰۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در قزوین
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • کشف دو تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در یزد