Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرح گل

پرسپولیس ۱ پارس جنوبی ۰ (مهدی ترابی- ۵۸): ورود مهدی ترابی به محوطه جریمه و پاس زمینی او به علیپور با پاسخ این مهاجم به خود ترابی رسید تا این ملی پوش در کوتاه ترین فاصله زمانی توپ را با چیپ زیبایی از بالای سر ده خسوس با طاق دروازه پارس برساند.

دقایق حساس

دقیقه ۶۶: سانتر امید عالیشاه برای فرشاد احمدزاده ارسال شد، اما هافبک شماره ۱۰ نتوانست در اولین لمس توپ خود گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۵۹: حرفرار علی علیپور از پشت مدافعان پارس جنوبی و ضربه اش موقعیت دیگری را به وجود آورد، اما این ضربه تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۰: حرکت بازیکنان پرسپولیس از راست و توپگیری امیر روستایی باعث شد تا موقعیت خوبی برای آن‌ها به وجود بیاید. اما پاس این بازیکن با سیو ده خسوس همراه شد.

دقیقه ۴۵+۱: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: ضربه کاشته مهدی ترکمان در شرایطی که رادوشویچ تنها نظاره‌گر صحنه بود به دیرک دروازه سرخ ها اصابت کرد و به زمین برگشت.

دقیقه ۱۶: ارسال امید عالیشاه از جناح راست از مدافعین پارس رد شد و جلوی دروازه خالی در موقعیت بسیار عالی به محمد نادری رسید که ضربه بی دقت این بازیکن به آسمان رفت.

نخستین بازی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس قهرمان سه فصل اخیر لیگ با پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹:۱۰ امروز در حال برگزاری است.

به گزارش تابناک ورزشی، ۱۱ بازیکن اصلی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم برای دیدارشان در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر مشخص شدند. گابریل کالدرون، سرمربی سرخپوشان برای ترکیب اصلی تیمش ترجیح داد از بیشتر نفرات فصل قبل استفاده کند. او جوانی به نام روستایی را در ترکیب اصلی سرخ ها قرار داده است. او که بیرانوند را بخاطر محرومیت و کامیابی نیا را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد، و جونیور براندائو را نیز آماده نمی بیند، سعی کرده است با وحید امیری خلاء میانه میدان تیمش را پر کند. 

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری، امیر روستایی و علی علیپور.

ترکیب پارس جنوبی جم: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، رضا خالقی‌فر، پوریا آریاکیا، حامد پاکدل، کاخبر کاکاشویلی، ایمان باصفا و مهدی ترکمان.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیگ نوزدهم تابناک ورزشی پرسپولیس افتتاحیه اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس 11 بازیکن زیر از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان می‌روند: 

پارس جعفری- امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

ذوب‌‌آهن در شرایطی با ربیعی پا به دربی اصفهان خواهد گذاشت که آمار متناقضی دارد. محمد ربیعی تاکنون به عنوان سرمربی موفق به کسب پیروزی یا حتی تساوی در نقش جهان نشده و از سوی دیگر تیم این مربی جوان در لیگ بیست و سوم بهترین نتایج بیرون از خانه را به نام خود زده است.

دیدار دو تیم از ساعت 16:30 دقیقه با سوت پیام حیدری در نقش جهان آغاز می شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!