Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بابازاده، مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: متأسفانه سنگ‌انداری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی تمرکز را از تیم ما گرفته است و خواهش می‌کنیم که دست از سر ما بردارند. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بابازاده پس از دیدار تیم علم و ادب مقابل فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه با وجود گذشت دو هفته از مسابقات لیگ دسته یک تیم ما با یکسری مشکلات بیرون از باشگاه مواجه است که تمرکز تیم ما را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود اینکه واگذاری سهمیه تیم شهرداری تبریز به باشگاه علم و ادب صورت گرفته است و حتی 20 درصد از قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کردیم و تیم ما با نام «علم و ادب شهرداری تبریز» در مسابقات حضور دارد، متءسفانه هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با سنگ‌اندازی‌های خود مانع فعالیت تیم ما می‌شود.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز خاطرنشان کرد: تیم ما قبل از شروع مسابقات مدارک خود را تکمیل کرده و آماده شروع مسابقات بود که هیئت فوتبال استان به دلیل غرض‌ورزی مانع صدور آی‌دی‌کارت سرپرست تیم ما شده است و این موضوع باعث شده تا ما در این دو دیدار از حضور کادر فنی محروم باشیم و فقط یونس باهنر سرمربی تیم را روی نیمکت داریم.

بابازاده تأکید کرد: ما امروز اعلام می‌کنیم در صورتی که هفته آینده تیم ما نتواند با نام اصلی خود که علم و ادب شهرداری تبریز است، در مسابقات حاضر شود و هیئت فوتبال مانع ارسال مدارک سرپرست تیم ما شود و باز هم از حضور کادر فنی تیم روی نیمکت محروم باشیم، در دیدار مقابل خوشه طلایی ساوه در مسابقه حاضر نخواهیم شد.

وی گفت: در اقدامی عجیب هیئت فوتبال نامه‌های ارسالی از فدراسیون فوتبال را به باشگاه ما ارسال نمی‌کند، چراکه معتقد است باشگاه علم و ادب را به رسمیت نمی‌شناسد. ما واقعاً در این میان غریب مانده‌ایم و کسی صدای ما را نمی‌شنود.

بابازاده افزود: در اقدامی عجیب هیئت فوتبال در نامه‌ای محرمانه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز از آنها می‌خواهد که با توجه به اینکه تیم با نام شهرداری در مسابقات شرکت می‌کند از ما ضمانت‌نامه بانکی آن‌هم به مبلغ سه میلیارد تومان دریافت کنند. ما نمی‌دانیم هدف آنان از این کارها چیست، ولی خواهش می‌کنم به خاطر فوتبال استان دست از این لجاجت بردارند.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز تصریح کرد: مایه تأسف است که هیئت فوتبال استان تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این تیم بومی موفق نشود و برای تنها نماینده استان چنین مشکل‌ساز شده است. دیگر از این اتفاقات خسته شده‌ایم و در طول هفته به جای اینکه تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذاریم، باید روی چنین مشکلاتی وقت تلف کنیم که این موضوع انرژی تیم ما را گرفته و با این وضعیت قادر به حضور در سومین دیدار لیگ نیستیم.

بابازاده در پایان گفت: در حالی که بخش خصوصی کمتر علاقه‌ای به تیم‌داری در فوتبال نشان می‌دهد ما با نیت استفاده از استعدادهای دیار آذربایجان به سمت تیم‌داری قدم برداشتیم، ولی انتظارمان این بود که در استان از ما حمایت شود، ولی متأسفانه صدای اعتراض ما خاموش مانده است.

لیگ دسته اول فوتبال| دومین پیروزی بادران و نود ارومیه و نخستین شکست سپیدرود

 

انتهای پیام/

R1351/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: تعداد بازدید از موزه‌های این استان از ابتدای نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافت.

علیرضا بایرام زاده در گفتگو با خبرنگاران، مجموع بازدید کنندگان از موزه‌های آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون را ۱۲۸ هزار و ۲۲۳ نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد بسیار فراتر از پیش بینی‌های ستاد خدمات سفر نوروزی استان است، چون با توجه به شرایط آب و هوایی استان و همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان کاهش تعداد گردشگران و استقبال از موزه‌ها محتمل بود.

وی موزه کلیسای سنت استپانوس در جلفا، موزه آذربایجان و موزه قاجار در تبریز را دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده در تعطیلات نوروزی تاکنون معرفی و اظهار کرد: در این مدت کلیسای سنت استپانوس با ۲۳ هزار و ۶۲۹ قطعه بلیت فروشی در صدر موزه‌های پربازدید آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

بایرام زاده افزود: در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۱ نفر از موزه آذربایجان و ۹ هزار و ۵۱۰ نفر از موزه قاجار در تبریز بازدید کرده اند.

وی توجه عمیق به موزه‌ها و بازدید از این مراکز هویتی را جزو فرهنگ عمومی مردم تبریز و آذربایجان شرقی عنوان کرد و ادامه داد: با فرهنگ سازی و کمک رسانه‌های گروهی در سال‌های اخیر بازدید از موزه‌های مختلف در استان تبدیل به فرهنگ عمومی شده است و این موضوع اتفاق بسیار مهم فرهنگی در سطح کشور به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی