Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز بیستمین روز از ماه ذی‌الحجه و مصادف با ولادت با سعادت هفتمین خورشید تابناک اسمان امامت و ولایت، حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) است. امام کاظم(ع) به جهت کثرت زهد و عبادتشان معروف به العبد الصالح و به جهت حلم و فرو خوردن خشم و همچنین صبر بر مشقات و آلام زمانه مشهور به الکاظم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام کاظم(ع)، ویدئویی از سخنرانی حجت السلام رفیعی و بیان داستانی جالب از امام کاظم(ع) را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادت امام کاظم مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقاء شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان اظهار داشت: این عزیزان مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

امام جمعه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: وجود این عزیزان که دست از مقاومت بر نمی‌دارند مایه افتخار همه ماست.

وی افزود: ملت ایران حقیقتاً کنار مردم لبنان هستند و در شادی شما شاد، و در حُزن شما غمگین هستند.

تعامل شیعیان لبنان با سایر طوایف، مثال زدنی است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات خاطر نشان کرد: در حالی که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل سنت و مسیحیان، نقش مثال زدنی است.

وی تأکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباحات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به ویژه رهبر معظم انقلاب –مد ظله العالی – در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند