Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@15:31:35 GMT

پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان بازنمی‌گردند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۸۴۶

آفتاب‌‌نیوز :

ملوان کماکان درگیر مشکلات و چالش های مالی و مدیریتی است و حرف های علی لطیفی و بازیکنان این تیم در کنفرانس خبری قبل از بازی این تیم در هفته دوم بیانگر عمق این مشکلات بود. این تیم بعد از شکست در هفته اول رقابت ها برابر سرخپوشان پاکدشت در هفته دوم در انزلی میزبان آرمان گهر بود اما در حالی که این تیم در حال انجام مسابقه است خبرهایی در ارتباط با تغییرات اساسی در کادرفنی و بازگشت چهره های سرشناسی به گوش می‌رسد که پیش از این هم هدایت ملوان را به عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انزلی امروز این شایعه به گوش می رسید که مسئولان باشگاه قصد دارند پژمان نوری و مازیار زارع و به احتمال زیاد محمداحمدزاده و همان تیم فنی گذشته را به ملوان بازگردانند اما اخبار حکایت از این دارند که تا الان هیچ صحبتی با این چهره های محبوب در انزلی نشده است. ضمن اینکه خبرهایی نیز وجود دارد که نوری و زارع با این کادرمدیریتی فعلی ملوان به هیچ وجه قصد همکاری ندارند و این ماجرای بازگشت آن ها را در حال حاضر تبدیل به شایعه ای غیرممکن کرده است.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی پژمان نوری مازیار زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت می کنم تا آقایان سر ما را ببرند/ بازی به بازی پیش می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان که یکی از بهترین فصل‌های حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و این تیم تحت هدایت مهدی تارتار تبدیل به یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی است و در این راه باید با تیم‌های تراکتور و سپاهان به رقابت بپردازد که کار سختی برای شاگردان تارتار به محسوب می‌شود. ملوان هفته گذشته برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید در حالی که به اذعان کارشناسان داوری یک پنالتی برای ملوان در این بازی گرفته نشد. همین موضوع گلایه کادر فنی و بازیکنان این تیم را همراه داشت.

۷ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر زمان باقی است و ملوان در این ۷ هفته باید به ترتیب برابر تیم‌های، سپاهان، استقلال خوزستان، هوادار، شمس آذر، مس رفسنجان، تراکتور و آلومینیوم اراک به میدان بروند.

آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های سختی را در پیش داریم و سعی می‌کنیم تا با تمام توان در مسابقات حضور یابیم و بتوانیم با حداکثر امتیازات دیدارهای خود رو یکی پس از دیگر به پایان برسانیم و در پایان لیگ در جایگاه مناسبی قرار بگیریم که در شأن باشگاه بزرگ ملوان و هواداران خونگرم این تیم باشد.

او در خصوص قضاوت داوران در بازی‌های اخیر این تیم به خصوص در دیدار با پرسپولیس گفت: در بازی با پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی از نظر داوری مواجه شدیم که همه موارد به ضرر ما شد. چه بگوییم که ناگفته‌ها بسیار است و اخیراً هم دوستان بخشنامه داده‌اند که هر شخصی صحبت کند ۲ میلیارد جریمه می‌شود. پس سکوت می‌کنیم تا آقایان هر جور دوست دارند سر ما را ببرند.

فهمیده در رابطه با تمدید قرارداد با بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت: طی روزهای آینده در این خصوص تصمیمات لازم گرفته می‌شود و به اطلاع عموم می‌رسانیم.

مدیرعامل ملوان در رابطه با حضور مهدی تارتار روی نیمکت این تیم برای بازی با سپاهان گفت: خدا را شکر مشکل بیماری تارتار تا حدود زیادی برطرف شده اما کماکان باید به تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی بپردازد تا به بهبودی قطعی برسد. در روزهای گذشته هم در تمرینات حضور داشته و انشاالله هیچ مشکلی برای نشستن روی نیمکت در بازی با سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 6080760

دیگر خبرها

  • ملوان برای بازی هفته آماده شد (عکس)
  • مورایس به ترسناک‌ترین حریفش در ایران رسید!
  • سپاهان ۳۶۶۳ روز بدون پیروزی مقابل ملوان!
  • قوی سپید میزبان زردپوشان نصف جهان
  • سکوت می کنم تا آقایان سر ما را ببرند/ بازی به بازی پیش می‌رویم
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی