Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: همه باید با کمک و وحدت فقط به فکر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح ان‌شاءالله مشکلات حل شود. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:اقدامات شما و حضور شما در بین مردم و همچنین ایجاد طرح‌هایی از قبیل بازسازی بافت‌های اطراف حرم و ایجاد شهرک زائر و همچنین بررسی وضعیت تولید و سرمایه‌گذاری در استان نشان از همت بلند شما دارد و این قصد مبارک است و ان‌شاءالله باهمت شما این مسائل عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان حدیثی از امام سجاد علیه‌السلام و اهمیت خدمت به مردم بیان کرد: همه باید بدانند که طلبکار اصلی مردم هستند، مردمی که خون و شهید دادند و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و مسئولان بدهکار این مردم هستند.

آیت الله نوری همدانی:مسئولان نسبت به فضای مجازی بی توجه هستندآیت الله نوری همدانی: ترویج فرهنگ شهادت بهترین راهکار برای تربیت جامعه استانتقاد آیت الله نوری همدانی از کاهش ارزش پول ملیآیت الله نوری همدانی با آیت الله شبیری زنجانی دیدار کرد

مرجع تقلید شیعیان گفت: چند روز پیش سخنگوی دولت گفت که قیمت صد کالا به‌طور روزانه از طریق رسانه برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت اعلام می‌شود که این اقدام باید عملی شود،همه باید با کمک و وحدت فقط به فکر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به جایگاه قم و اهل آن تصریح کرد:وجود حرم کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این شهر سبب می‌شود تلاش را چند برابر کنیم و تا می‌توانیم به زائران و مجاوران آن حضرت خدمت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، باید این شهر یک الگوی دینی و انقلابی نیز برای همه شهرها باشد.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرید مدرسی به مهدی فضائلی: فرمان حمله به شما را شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری صادر کرده /این سوپرانقلابیون گوش‌شان بدهکار توئیت و تذکر نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته، سید مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت: «رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.»

روایت مهدی فضائلی از تذکر دفتر رهبری به برخی مسئولان به واکنش‌هایی همراه بود. در همین راستا، فرید مدرسی، روزنامه‌نگار، نوشت:

‏«آقای ⁧ مهدی فضائلی⁩

‏فرمان حمله به شما از سوی شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری و انعکاس حملات در شبکه اجتماعی ایتا و سایت رجانیوز، توئیت پیشینم خطاب به شما را اثبات کرد؛ اولا این کارها [حواشی مربوط به بازگشت گشت ارشاد] بی‌قاعده نیست؛ دقیقا با قاعده است.

‏ثانیا هدف آنان، انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ است. می‌خواهند با اینگونه اقدامات، تنها شبکه هواداران‌شان در انتخابات حاضر شود و انتخابات حداقلی باشد که بی‌رقیب همچون گذشته پیروز شوند و از سوی دیگر ذهن مخاطبان و اعتراض جامعه از وضعیت اقتصادی و دیگر ناکارآمدی‌های اینان به زدوخوردهای شهری مشغول شود. همچنین همانند اعتراضات ۱۴۰۱، هماهنگ با اپوزیسیون دایره انتقادات را از خود دور کنند و به سوی رهبر انقلاب و نظام هدایت کنند.

‏ثالثاً همانطور که گفتم سوپرانقلابیون با توئیت و تذکر، گوششان بدهکار نیست. اگر قرار بود تذکر موثر باشد، پدرخوانده‌های این جریان به تذکرات خصوصی و علنی مقامات عالیه نظام توجه می‌کردند و پس از بارها تذکر، همچنان از صراط مستقیم خارج نمی‌شدند؛ بخاطر گندم ری یا خرمای بغداد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897494

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • فرید مدرسی به مهدی فضائلی: فرمان حمله به شما را شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری صادر کرده /این سوپرانقلابیون گوش‌شان بدهکار توئیت و تذکر نیست
  • لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال
  • کاربران افغان در هیاهوی رسانه‌‌ای غرب کنار ایران ایستادند