Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:05:41 GMT

۶۵۴ پروژه استان کرمان در هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۸۵۷

۶۵۴ پروژه استان کرمان در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت‌ اللهی موسوی در تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری هفته دولت امسال در استان کرمان عنوان کرد: تاکنون ۶۵۴ پروژه در دو بخش دولتی و خصوصی، برای افتتاح در هفته دولت سال جاری اعلام شده است.

وی تعداد پروژه های دولتی قابل افتتاح در هفته دولت را ۴۸۱ مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع ۵۳۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان اعتبار در این پروژه ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اللهی موسوی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۳۴۲ پروژه، سازمان جهاد کشاورزی با ۴۳ پروژه، اداره کل ورزش و جوانان با ۱۶ پروژه، راه و شهرسازی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۱۴ پروژه، اداره کل فرودگاه ها با ۱۲ پروژه و شرکت گاز با ۱۱ پروژه بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را در این هفته دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: شرکت گاز استان با ۱۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، آب منطقه ای با ۶۵ میلیارد تومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آب و فاضلاب استان با ۵۱ میلیارد تومان، اداره کل راه و شهرسازی استان با ۴۱ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان و سازمان جهاد کشاورزی استان با ۳۴ میلیارد تومان ۵ دستگاه اول با بیشترین اعتبار هزینه شده در پروژه های افتتاحی هستند.

آیت اللهی موسوی گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهار بخش صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و زیرساخت در مجموع ۱۷۳ طرح با حجم سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان آماده افتتاح است که این طرح ها سه هزار و ۳۷۶ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: در طرح های قابل افتتاح بخش خصوصی، حوزه صنعت و معدن با ۱۳ هزار و ۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۸ طرح و اشتغال مستقیم ۲ هزار و ۴۲۱ نفر بیشترین حجم سرمایه گذاری را داشته و حوزه کشاورزی با ۸۸ طرح و سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد تومان و ۶۴۹ نفر اشتغال مستقیم، بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را خواهند داشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین اشاره کرد که علی الرغم تنگناهای مالی به واسطه تحریم های ناجوانمردانه، در استان ۱۲۰ طرح جدید با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرائی آنها از سوی دستگاههای اجرائی استان اعلام شده است.

کد خبر 4699302

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان گفت: با ورود ساخت و تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از ملی بودن به استانی بودن تغییر یافته است.

نادر بلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان درباره آخرین وضعیت پیگیری ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اظهار کرد: ۸۵ درصد امورات مربوط به کار ورزشگاه انجام شده است و خوشبختانه در چند ماه گذشته اتفاقات مثبتی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه پس از سفر ریاست جمهوری اتفاقات مثبتی در اختصاص اعتبار به این پروژه رخ داده است؛ افزود: از طرفی این پروژه از ملی به استانی تغییر یافته است.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه استانی بودن پروژه این مزیت را دارد که استان به صورت مستقل قادر خواهد بود، سریع‌تر یک سری از کارها را انجام دهد، بیان کرد: البته اداره کل ورزش و جوانان نیز پیگیر موضوع است و امیدواریم امسال این کار به پایان برسد.

بلباسی با بیان اینکه افتتاح این ورزشگاه پایان کار نیست و قطعاً باید یک سری برنامه‌ریزی نیز پس از افتتاح رخ دهد، افزود: یک موضوع ورود بخش خصوصی برای بحث بهره برداری از ورزشگاه و دیگری هم خرید تیم فوتبال است که امیدواریم این امر نیز با حمایت مسئولان محقق شود.

وی افزود: انتقال این پروژه از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا چند روز آینده به ورزش و جوانان انجام شده و با تمام قوت کارهای باقیمانده به اتمام می‌رسد.

گفتنی است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ مترمربع زیربنا یک پروژه ملی محسوب می‌شود که کلنگ آن در سال ۸۴ به زمین زده شد و مسؤولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد، ابتدا قرار بود این پروژه چهار ساله در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد.

پس از انجام طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۸۳ عملیات اجرایی آن سال ۸۴ آغاز شد، این در حالی است که پس از گذشت ۱۷ سال مردم زنجان به ویژه ورزش‌دوستان در انتظار افتتاح و بهره‌برداری این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

کد خبر 745320

دیگر خبرها

  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال