Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوبه فرج‌اللهی با اثر «فقط بخندید» برنده مدال برنز اولین جشنواره بین المللی عکس ارمنستان شد.

به گزارش ایسنا، عکس ارسالی محبوبه فرج‌اللهی باعنوان، «فقط بخندید»، لحظه‌ای از شادی و خنده دو کودک را نشان می‌دهد که در منطقه شهریار استان تهران گرفته شده است. این عکس از میان هزاران اثر ارسالی به جشنواره موفق به دریافت یکی از سه جایزه اصلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره تحت حمایت شهرداری ایروان پایتخت ارمنستان، از ۲۴ اوت تا ۲۸ سپتامبر (۲ شهریور تا ۶ مهر) در ایروان برگزار می شود.  همچنین مراسم رسمی افتتاحیه و اهدای جوایز با حضور برندگان این جشنواره،  دوشنبه ۲۶ اوت (۴ شهریور) در سالن Dvin Music Hall برگزار می شود.  
 
محبوبه فرج‌اللهی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است. او عضو انجمن عکاسان ایران، عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر و دبیر دوره هفتم هیئت مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر از سال 1396 تا 1398 بوده است.


فرج‌اللهی همچنین دارای دیپلم افتخار و تندیس برگزیده بخش تک عکس هفدهمین جشنواره بین اللملی تئاتر دانشگاهی ایران در سال ۱۳۹۳، دیپلم افتخار و عکس برگزیده سیزدهمین جشن تصویر سال در بخش ایران ما در سال ۱۳۹۴، لوح تقدیر به مناسبت روز جهانی تئاتر سیزدهمین دوره بزرگداشت هفته تئاتر در سال ۱۳۹۵، داور بخش عکس هفتمین همایش ده روز با عکاسان ایران در سال ۱۳۹۷ و داور بخش عکس شانزدهمین دوره بزرگداشت هفته تئاتر سال ۱۳۹۸، بوده است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حمایت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه از ۳۱ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور پررنگ سینمای ایران در بخش‌های مختلف آن، در حال برگزاری است. این رویداد با مشارکت ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور جهان دارای بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی است.

در مراسم افتتاحیه این رویداد که جمعه ۳۱ فروردین برگزار شد، حضار به یاد قربانیان حادثه تروریستی اخیر در تالار شهر مسکو، یک دقیقه سکوت کردند و در ادامه الگا لوبیماوا وزیر فرهنگ روسیه پیام رییس‌جمهور این کشور را قرایئت کرد و گفت: ما مفتخریم که مهمانان ارجمندی از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره شرکت دارند و برای ما بسیار مهم است که فیلمسازان بزرگ، اثر خود را به جشنواره ما سپرده‌اند.

برنامه‌های این جشنواره شامل بخش‌های رقابتی، غیررقابتی، شات‌ست، گذشته‌نگر و فیلم‌های اعضای بریکس است.

آثار مختلفی از سینمای ایران در بخش‌های رقابتی، غیررقابتی، شات ست، مرور آثار گذشته‌نگر و فیلم‌های مربوط به کشورهای عضو بریکس حضور دارند.

جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم جهان پس از ونیز محسوب می‌شود و اولین بار در سال ۱۹۳۵ برگزار شد. در این جشنواره طی سالیان متمادی آثار شاخص سینمایی از کشورهای مختلف شرکت داشته و فیلمسازان مختلف از سراسر جهان در بخش هیات داوران آن به قضاوت آثار پرداخته‌اند.

این رویداد که ریاست آن را نیکیتا میخالکوف کارگردان مشهور روس و رییس اتحادیه سینماگران این کشور بر عهده دارد، طی ۲۰ سال اخیر به ویژه، به یکی از رویدادهای مهم صنعت سینما برای سازماندهی اولین نمایش‌های جهانی معتبر تبدیل شده است.

کد خبر 6084608

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • عکاسان راه یافته به جشنواره‌ عکسِ قاب سبز معرفی شدند