Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:47:21 GMT

احضار سفیر کره جنوبی در ژاپن

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۹۰۹

 تارو کانو، وزیر امور خارجه ژاپن گفت این کشور روز پنج شنبه سفیر کره جنوبی در توکیو را برای اعتراض درباره تصمیم سئول به لغو توافقنامه به اشتراک گذاری اطلاعات با توکیو احضار کرد.

اخبار بین الملل_ این در حالی است که تنش‌های میان این دو کشور همسایه وخیم‌تر شده است. کانو در گفتگو با خبرنگاران گفت کره جنوبی برداشت نادرستی از محیط امنیتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر دولت کره جنوبی گفته بود این توافق را لغو می‌کند. این تصمیم ممکن است موجب تشدید خصومت بر سر مسائل تاریخی و نیز تجاری شود و منجر به قطع همکاری امنیتی میان دو کشور بر سر کره شمالی گردد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژاپن کره جنوبی کره شمالی سفیر کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیئت های عالیرتبه میان دو کشور ، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

کد خبر 6062782 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • تداوم کمک های بشردوستانه نروژ به افغانستان
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • لغو بازی با کره شمالی، صعود ژاپن قطعی شد