Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@17:38:23 GMT

پایان ثمربخش تور اسکاندیناوی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۹۴۳

پایان ثمربخش تور اسکاندیناوی

به گزارش برنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پایان تور اسکاندیناوی ثمربخش بود. در نروژ با نخست‌وزیر ارنا سولبرگ، وزیر امور خارجه اریکسون سوریده، وزیر صنعت و تجارت و دیگر اعضای پارلمان‌شان دیدار کردم. در موسسه امور خارجه نروژ، در این عصر یکجانبه‌گرایی آمریکا بر اصول چندجانبه‌گرایی و قانون تاکید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه بعدی من فرانسه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور خارجه صنعت فرانسه قانون وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی

در تماس تلفنی خانم تانیا فایون وزیر امور خارجه اسلوونی با امیرعبداللهیان آخرین وضعیت تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت و تقبیح شدید اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق تصریح کرد، ما انتظار داشتیم شورای امنیت این اقدام تجاوزکارانه را محکوم نماید، اما آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت این تجاوز آشکار شدند، از این رو عملیات حساب شده‌ ای در چهارچوب حق دفاع مشروع از سوی کشورمان در پاسخ به این تجاوز صورت گرفت.

خانم تانیا فایون وزیر امور خارجه اسلوونی نیز در این گفت‌وگو با تاکید بر اهمیت نقش منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران در جلوگیری از افزایش تنش‌ها در منطقه اظهار داشت: تلاش‌های اسلوونی پیرامون ایجاد صلح پایدار در غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه ادامه خواهد داشت و اسلوونی معتقد است که برقراری آتش بس در غزه تنها راه درست برای کاهش تنش ها در منطقه است.

 در پایان طرفین بر ضرورت حفظ و تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • ارسال دست‌گل بزرگ وزیر امور خارجه برای سردار سپاه بعد از حمله موشکی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • چرا جلسه شورای امنیت بدون صدور بیانیه یا قطعنامه‌ پایان یافت؟ | پاسخ مهم سخنگوی وزارت امور خارجه
  • وزیر امور خارجه: در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • هشدارهای لازم به آمریکا داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است