Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:37:06 GMT

نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۹۵۰

نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور

قربانلو با بیان اینکه تب سرود به همت پیشکسوتان و مربیان سرود با تأسی ازجمله زیبای رهبری(حفظه الله) که به سرود نیاز داریم، ایجاد شد، گفت: امروز تاثیرگذاری سرود را در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور مشاهده می کنیم.

«علی اصغر قربانلو» مربی سرود از زنجان  و دارای سابقه ۲۵سال  فعالیت در عرصه تواشیح و قرآن به خبرنگار شبستان گفت: ۱۰سال که به صورت تخصصی در مدارس سطح شهرو مساجداجرای سرودرا پیگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید به اینکه مربیان سرود برای پیشرفت باید به «هوای تازه» بپیوندند، اظهار کرد: ازروزی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)فرمودند سرود مثل یک هوای تازه و بهاری است و بر پیکرجامعه لازم است تلاش داریم سرود مساجد را مثل سال های اویل انقلاب رونق ببخشیم که امیدوارم  بتوانیم موفق باشیم .

 

عضو شورای مشورتی طرح ملی«هوای تازه» با اشاره به اینکه در دوره های کوتاه مدت تلاش داریم کسانی که آمدند به دوره با دست پر به سمت گروهای خود برگردند، افزود: این دوره استادان، فنون آوازی و گروه داری را با مربیان کاملا بسیار کاربردی کار کردند تا سطح گروه ها ارتقا یابد.

 

قربانلو با بیان اینکه آینده سرود مساجد قطعا خوب است، تصریح کرد: تب سرود به همت پیشکسوتان و مربیان سرود با تأسی ازجمله زیبای رهبری(حفظه الله) که به سرود نیاز داریم، ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه امروز کمتر مراسمی است که اجرای سرود نداشته باشد، گفت: تاثیرگذاری سرود را در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور مشاهده می کنیم.

 

قربانلو با بیان اینکه نظم، انظباط، اخلاق، تعامل و... خروجی گروه های سرود است، اذعان کرد: تجربیات مربیان قدیمی سرود به واسطه هوای تازه در اختیار مربیان تازه نفس مساجد کشور قرار گرفت تا پیشرفت های زیادی را در ادامه راه شاهد باشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد مسجد مساجد غدیر عید غدیر خم روزنامه اردبیل کانون های مساجد گروه های سرود مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق