Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:02:13 GMT

زاگرس اسلام آبادغرب مقابل ذوب آهن اصفهان مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۹۹۴

زاگرس اسلام آبادغرب مقابل ذوب آهن اصفهان مغلوب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و ذوب آهن عصر امروز (پنجشنبه) در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با حساب ۲۷ بر ۱۹ مقابل مهمان اسلام آبادب خود صاحب برتری شود.

در این مسابقه ۲ تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما در نهایت این ذوبی های اصفهان بودند که توانستند با استفاده بهتر از موقعیت هایشان با هشت گل برتری به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در حالی متحمل این شکست سنگین شد که شاید خوشبین ترین هواداران تیم اصفهان نیز تصور نمی کردند این نتیجه رقم بخورد.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب با قبول این شکست ۲ امتیازی باقی ماند و از صدر جدول به رده سوم گروه سقوط کرد و تیم ذوب آهن نیز سه امتیازی و صدرنشین شد.

نماینده اسلام آبادغرب در هفته اول ۳۱ بر ۲۲ مقابل ذغال سنگ طبس پیروز شده بود و ذوب اهن نیز برابر ستارگان دشستان به تساوی ۳۰ بر ۳۰ دست یافته بود.

مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با شرکت ۱۱ تیم و در گروه ۶ و پنج تیمی برگزار می شود.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های ذغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشستان، نیروی زمین کازرون و سربداران سبزوار همگروه شده است.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان باشگاه های کشور جدول ذوب آهن لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو فصلی مایوس کننده را پشت سر می گذارد و یک سال دیگر بدون جام ماند. 

تیم دیگو سیمئونه در لالیگا چهارم است و این هفته در زمین آلاوس با دو گل شکست خورد. در نیمه نهایی کوپا دل ری مغلوب بیلبائو شد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به دورتموند باختند. اتلتیکو در سوپرجام نیز مغلوب رئال شد و به فینال نرسید ولی رودریگو دی پل ارزیابی کاملا مثبتی از فصل روخی بلانکوس داشت.

ستاره آرژانتینی در مراسم لاروس حاضر شده بود و در مورد وضعیت اتلتیکو گفت: «در مجموع بخواهم ارزیابی کنم، باید بگویم فصل ما مثبت و خوب بوده است. به نیمه نهایی کوپا دل ری رسیدیم و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز جلو رفتیم. سهمیه جام باشگاه های جهان 2025 را کسب کردیم و حالا هدف قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان است. اگر به این هدف برسیم، می توان ادعا کرد فصل فوق العاده ای داشته ایم.»

این حرف ها که نشان از سطح توقع بسیار پایین دی پل داشت، بازخوردی بسیار منفی در باشگاه و میان هواداران داشت که حداقل انتظارشان فتح کوپا دی ری در سالی بود که بارسا و رئال حذف شده بودند. اتلتیکو در لالیگا خیلی ضعیف کار کرده و در لیگ قهرمانان نیز بسیاری انتظار داشتند با توجه به قرعه مطلوب دورتموند، به نیمه نهایی برسد. هواداران معتقدند تا زمانی که بازیکنان توقعی در این سطح دارند، تیم به جایی نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی