Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم فوتبال قشقایی شیراز را با تساوی بدرقه کرد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، در حالی که این هفته مدیرعامل تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به عنوان یکی از دو نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک فوتبال کشور از مسئولان استان درخواست کرد برای تکمیل و راه اندازی ورزشگاه این شهرستان قدم پیش بگذارند، اما خبری از حل مشکل این تیم نشد و خوشه طلایی میزبان به همراه قشقایی شیراز میهمان قمی‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در دومین بازی این فصل خود در لیگ آزادگان و در شرایطی که مجبور شد در قم میزبان قشقایی شیراز باشد نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

تیم خوشه طلایی که تلاش دارد تا نماینده خوبی برای استان باشد در نیمه نخست بازی، با نتیجه تساوی به رختکن رفت تا در نیمه مربیان با برنامه‌ای هجومی به زمین آمده و بتواند سه امتیاز بازی میزبانی را کسب کند.

هفته دوم لیگ دسته یک| قشقایی شیراز به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌روددیدار خانگی خوشه طلایی ساوه به قم منتقل شدلیگ دسته اول فوتبال| شکست سنگین فجرسپاسی و پیروزی خوشه طلایی در جدال تازه واردها

اما پس از گذشت 12 دقیقه از نیمه دوم بازی و در دقیقه 56 بازی تیم شیرازی توسط سهیل نیک نام بازیکن تیم فوتبال قشقایی به برتری رسید تا بازی به سود تیم حریف و میهمان تغییر رویه دهد.

با این حال، هجوم تیم ساوه‌ای برروی دروازه رقیب ادامه داشت تا آنکه در دقایق پایانی بازی و دقیقه 90 حسن مرادی‌فر دروازه حریف را باز کرده و در نهایت نیز امتیاز این بازی را با میهمان خود تقسیم کند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال خوشه‌طلایی با گل دقایق اضافه بازی موفق شد از شکست فرار کند و همانند دیگر نماینده استان 4 امتیازی شود.

انتهای پیام/ ت

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خوشه‌طلایی دوباره قرمزپوش شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از انتخاب و معرفی خسرو حیدری به عنوان سرمربی جدید خوشه طلایی ساوه، مدیران باشگاه به احترام کاپیتان سابق استقلال رنگ لوگوی خود را تغییر دادند. اما تغییرات هویت بصری قرمز رنگ باشگاه خوشه طلایی به همینجا ختم نشد. چرا که با پیشنهاد سرمربی استقلالی تیم قرار بود بازیکنان با لباس آبی رنگ به میدان بروند!

حال تیم خوشه‌طلایی اولین بازی خود پس از استعفای خسرو حیدری را انجام داده است. نکته جالب این بازی، تغییر رنگ پیراهن تیم خوشه‌طلایی بود. این تیم که در فصل جاری با پیراهن‌های قرمز به میدان می رفت پس از منصوب شدن خسرو حیدری به سرمربیگری، رنگ پیراهنش را به آبی تغییر داد و با جدایی خسرو حیدری دوباره این تیم سرخپوش شد! اتفاقاتی از این قبیل فقط در فوتبال ایران اتفاق می افتد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889075

دیگر خبرها

  • عکس‌| خوشه‌طلایی دوباره قرمزپوش شد!
  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد