Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم اهورا بهبهان در در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور مقابل حریفش مساوی شد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز پنجشنبه 31 مردادماه با حضور چند تیم در شهرهای مختلف برگزار شد.

در این هفته تیم اهورا بهبهان در خانه میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان بود که هر دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم اهورا در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن علی بن ابی طالب(ع) بهبهان برگزار شد که با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور سجاد مسیحی یک گل و هاشم شیرعلی نیز 2 گل برای تیم فوتسال اهورا به ثمر رساندند تا امتیازآوری این تیم محبوب دوباره آغاز شود.

درخشش اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال ادامه دارد؛ خیز شاگردان محمد حجت برای صدرنشینیخوزستان| پیروزی شیرین اهورا بهبهان در لیگ برترفوتسال؛ مسیحی و شایان‌پور درخشیدندشاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال از اهورا بهبان میزبانی می‌کند

تیم اهورا بهبهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تا کنون 11 امتیاز کسب کرد و در رده هفتم جدول این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات امروز جام ملت‌های فوتسال آسیا با شگفتی بزرگی همراه بود و در حالی که دو مسابقه از گروه C به طور همزمان از ساعت 14:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تیم ملی ژاپن نتوانست دومین برد را مقابل تاجیکستان به دست بیاورد و با تساوی بدموقع از این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی فوتسال ژاپن که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با کسب پیروزی مقابل ایران در بازی فینال به مقام قهرمانی رسیده و افتخارآفرینی کرده بود، در این دوره با تیمی کاملا جوان شده وارد شد ولی انتظار نمی‌رفت وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشد که همین اتفاق در دیدار امروزشان برابر تاجیکستان افتاد.

سامورایی‌ها که در دو دیدار اخیرشان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا یک شکست مقابل قرقیزستان و یک برد پُر گل برابر کره جنوبی داشتند، در بازی امروز امیدوار به کسب برتری برابر تاجیکستان و صدرنشینی در گروه D بودند که تساوی در این بازی منجر به حذف‌شان شد.

تیم ملی فوتسال ژاپن در بازی امروز با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیکستان متوقف شد تا 4 امتیازی شود و پایین‌تر از تیم‌های پنج امتیازی تاجیکستان و قرقیزستان، در جایگاه سوم گروه D ایستاد و از جام ملت‌های آسیا کنار رفت.

کره جنوبی هم که تیم چندان قدرتمندی در فوتسال نداشته، پس از دو شکست متوالی مقابل تاجیکستان و ژاپن، امروز برابر قرقیزستان به تساوی جالب توجه 5 بر 5 رسید تا یک امتیازی شود و مثل سامورایی‌ها از جام ملت‌های آسیا کنار برود.

تیم ملی فوتسال ایران احتمال داشت پس از سرگروهی، در دور حذفی به مصاف ژاپن برود که این اتفاق نیفتاد.

دیگر خبرها

  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا