Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از ناهماهنگی بوجود آمده در استقرار تماشاگران مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی، خواستار رعایت نظم و قوانین جدید بلیت فروشی الکترونیک شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: 

طراحی گیت های ورودی و سامانه فروش بلیت الکترونیک در ورزشگاه آزادی با رعایت استانداردهای بین المللی و مطابق با استادیوم های معتبر جهان، توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، برای نخستین بار در مسابقه امروز پرسپولیس و پارس جنوبی اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به نوبه خود یک طرح جدید در راستای رویکرد پیشرفت و توسعه در ورزش کشور با قابلیت بالایی می باشد ولی متاسفانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از تماشاگران به ورزشگاه آزادی بدون در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی بودیم که موجب بی نظمی و ازدحام در ورود سایر تماشاگران شد. بدین صورت که بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کرده و تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا ننموده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند!

شرکت توسعه ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که قوانین را رعایت و اقدام به خرید بلیت کرده بودند، خواستار رعایت نظم از سوی تمامی تماشاگران در مسابقات بعدی شد. ان شا الله در مسابقات بعدی، زمان کافی از چند روز قبل برای خرید بلیت اینترنتی وجود داشته و تماشاگران محترم با خرید بلیت و ارائه کارت ملی، بتوانند از تماشای مسابقه تیم محبوب خود در ورزشگاه، لذت ببرند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر درپارس جنوبی به ۴۲ درصد رسید.

سخاوت اسدی با اعلام این خبر افزود: تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی ۵۹ هزار نفر می باشند که ۴۱.۸ درصد آن بومی استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند که این تعداد به غیر از نیروهای کارگری به کار گرفته در این صنایع است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی است که در قالب یک آزمون و برای جذب ۸۵۸ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی، ۳۲۲ نفر استخدام و ۵۳۶ نفر دیگر امسال با برگزاری آزمون استخدامی جذب می شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روانخواه از دو نفر حلالیت طلبید و رفت!
  • آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • دفتریان: توجه لایحه برنامه هفتم به توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کافی نیست
  • شنبه گاز برخی از مناطق شهر رشت قطع می‌شود
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • فیلم/ ورزشگاه آزادی مملو از میهمانان امام حسن(ع)