Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه ۵۰۰۰نفره شهدای نوشهر به بهره برداری رسید، نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور، روز جهانی مسجد، روز تبیین مطالبات و نیازهای مسجد است ازجمله تیترهای روز پنج شنبه را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، در بسته خبری (پنج شنبه 31مرداد ماه)، رویدادهای مهمی ازجمله ورزشگاه ۵۰۰۰نفره شهدای نوشهر به بهره برداری رسید، طرح«هوای تازه» به دنبال جریان سازی سرود مسجدی است، نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور، تاثیرگذاری طرح ملی«هوای تازه» در سرود مساجد انکار ناپذیر است، روز جهانی مسجد، روز تبیین مطالبات و نیازهای مسجد است و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازخوانی می‌شود.

 

طرح«هوای تازه» به دنبال جریان سازی سرود مسجدی است

«حسن قهرمانی» در خصوص اهمیت اجرای طرح ملی«هوای تازه» و نحوه شکل گیری این دوره آموزشی به خبرنگار شبستان در ساری گفت: با آموزش تخصصی مربیان سرود مساجد در قالب طرح ملی«هوای تازه» تلاش داریم شاهد جریان سازی این مربیان مسجدی درحوزه سرود کشورباشیم.

 

معرفی کتاب « نظریه های شخصیت شولتز»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، کتاب « نظریه های شخصیت شولتز» توسط دوان پی. شولتز - سیدنی الن شولتز به نگارش درآمده و به همت و تلاش  «  یحیی سید محمدی» ترجمه شده است. این اثر از جمله کتابها و منابع معتبری است که به مرور مختصر اما دقیق و علمی نظریه های شخصیت شناسی می‌پردازد.

 

نقش انکار ناپذیر سرود در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور

«علی اصغر قربانلو» مربی سرود از زنجان  و دارای سابقه ۲۵سال  فعالیت در عرصه تواشیح و قرآن با بیان اینکه تب سرود به همت پیشکسوتان و مربیان سرود با تأسی ازجمله زیبای رهبری(حفظه الله) که به سرود نیاز داریم، ایجاد شد، به خبرنگار شبستان گفت: امروز کمتر مراسمی است که اجرای سرود نداشته باشد. تاثیرگذاری سرود را در جهت دهی سیاسی و مذهبی کشور مشاهده می کنیم.

 

تاثیرگذاری طرح ملی«هوای تازه» در سرود مساجد انکار ناپذیر است

«سید یحیی موسوی» از مربیان سرود مشهد و عضو شورای مشورتی طرح ملی«هوای تازه» با بیان اینکه مربیان سرود مساجد آموزش های تخصصی را در قالب طرح ملی«هوای تازه» پشت سر گذاشتن، به خبرنگار شبستان در ساری گفت: تاثیرگذاری این طرح در سرود مساجد انکار ناپذیر است؛ بازخورد این دوره قابل اشاعه در سرود مساجد کشور است.

 

روز جهانی مسجد، روز تبیین مطالبات و نیازهای مسجد است

حجت الاسلام «مهدی خوشرو»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بزرگداشت روز جهانی مسجد گفت: روز جهانی مسجد، روز بررگداشت مسجد و تبیین مطالبات و نیازهای مسجد است و باید  در این راستا تلاش همگانی صورت گیرد تا مساجد همچنان پایگاه مهمی برای امور مختلف جامعه باشند.

 

برگزاری جشنواره ملی سرود فجر در دستور کار فعالان مسجدی

«سعید عنایتی»، دبیراجرایی طرح ملی هوای تازه در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه با اجرای طرح ملی «هوای تازه» تولید آثار فاخر در حوزه سرود را با هدف انتقال پیام های ملی و انقلابی به جهانیان را پیگیر هستیم، گفت: برگزاری جشنواره سرود فجر نیز به همت تیم اجرایی این طرح ملی مورد توجه است.                                        

 

ورزشگاه ۵۰۰۰نفره شهدای نوشهر به بهره برداری رسید

 «محمدمهدی اقبال پور» در حاشیه آئین افتتاح ورزشگاه 5هزار نفره شهدای نوشهر به خبرنگار شبستان گفت: این پروژه هدیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان عزیز و مردم شهرستان نوشهر بوده که صفر تا صد طراحی این پروژه با بسیج سازندگی مازندران است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد مساجد روز جهانی مساجد مسجد غدیر روزنامه اردبیل کانون های مساجد ورزشگاه شهدای نوشهر گروه های سرود مساجد طرح ملی هوای تازه بسته خبری روز جهانی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران دستور داد باقیمانده مسکن مهر شهر جدید مِهستان (هشتگرد) باید تا شهریورماه امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید غفوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن شهر جدید مِهستان (هشتگرد) با تأکید بر اینکه تمامی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت راه‌اندازی شیفت شب پروژه‌ها در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد:‌ 3000 واحد مسکن مهر این شهر اواخر اردیبهشت‌ امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم با افزایش شیفت‌های کاری اولین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در کنار آخرین واحدهای مساکن مهرشهر را تا پایان تابستان امسال شاهد باشیم به مجموعه شرکت عمران شهر جدید مهستان دستور داد باقیمانده مساکن مهر موجود باید تا شهریورماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است