Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان و روستاییان چهارمحال و بختیاری امروز (پنج شنبه ۳۱ مرداد) با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدباقر نوبخت» امروز (پنج شنبه ۳۱ مرداد) عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان و روستاییان چهارمحال و بختیاری گفت: این واحدهای روستایی باید تا هفته دولت سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث این واحدها در روستای خراجی شهرستان کیار افزود: این واحدها برای مردم نیازمند و مستضعف استان با اولویت مردم مناطق روستایی ایجاد می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این مهلت یکساله تمامی واحدها را تکمیل و تحویل متقاضیان و نیازمندان دهند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «اقبال عباسی» نیز در آئین اظهار داشت: این واحدهای مسکونی روستایی تا یک سال دیگر افتتاح و تحویل نیازمندان واجد شرایط می شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از 9 هزار میلیارد ریال اعتبار احداث مسکن های روستایی کشور یکهزار میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد.

 

وی افزود: البته به نیت تعداد 2 هزار و 440 شهید چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس این تعداد واحد مسکونی 440 باب افزایش یافت.

 

عباسی تصریح کرد: سهم چهارمحال و بختیاری از طرح مسکن ملی که هفته آینده به دست رئیس جمهوری افتتاح می شود یکهزار و 300 واحد در شهرهای این استان است.

 

گفتنی است: چهارمحال و بختیاری در حدود پنج هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد که مقرر شده است تا از این تعداد 2 هزار واحد مسکونی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شود.

 

خاطرنشان می شود: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد مساجد روز جهانی مساجد مسجد روزنامه غدیر اردبیل سومین جشنواره طنین مسجد محمدباقر نوبخت واحد مسکونی روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل