Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@20:02:52 GMT

گل‌گهر و نساجی امتیازها را تقسیم کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۲۵۶

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال گل‌گهر و نساجی در هفته نخست لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه اول با نتیجه یک - یک به پایان رسید. در نیمه دوم نیز گلی از دروازه‌ها رد نشد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

گل‌گهر یک - نساجی یک

داور: کوپال ناظمی

کمک ها: سعید قاسمی – حسن یوسفی

گل: علیرضا ابراهیمی در دقیقه 38 برای گل گهر، مهرداد عبدی نیز در دقیقه 36 با یک گل به خودی گل نساجی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت زرد: علیرضا ابراهیمی , مهرداد عبدی از گل‌گهر - میلاد سرلک از نساجی

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز در بازی دوستانه به مصاف کاستاریکا رفت و با نتیجه 3-1 برنده شد.

قهرمان جام جهانی 2022 در نیمه اول با ارائه‌ نمایشی تقریبا ضعیف، عملکرد عجیبی داشت. اینطور به نظر می‌رسد که آن‌ها در وقت استراحت به شدت این عملکرد را بررسی کردند چون در نیمه دوم تیم متفاوتی نشان دادند.

در طول 45 دقیقه اول، قهرمان جهان مقابل تیم جوان کاستاریکا با یک گل شکست خورد. گل کاستاریکا در دقیقه 34 توسط اوگالده به ثمر رسید و آن‌ها برنده به رختکن رفتند.

در غیبت لیونل مسی، تماشاگران این بازی فکر می‌کردند که کدام بازیکن در این رختکن کنترل تیم را به دست می‌گیرد و یک بازگشت را رهبری می‌کند. یک نفر جلو رفت تا در 45 دقیقه دوم هم قفل دروازه حریف را شکسته و هم تیمش را از بحران خارج کند: آنخل دی‌ماریا.

این وینگر به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان آرژانتین گل بی نظیری را که تیمش برای فرار از شکست در لس آنجلس به آن نیاز داشت، به ثمر رساند. ضربه ایستگاهی تماشایی دی‌ماریا در دقیقه 52 باعث ایجاد حرکت شد و بازی را به تساوی کشاند. همین گل، راه را برای گل‌های الکسیس مک آلیستر و لائوتارو مارتینز برای کسب پیروزی 3-1 هموار کرد.

گل مک آلیستر خیلی زود به ثمر رسید و او تنها 4 دقیقه پس از دی‌ماریا موفق شد تیمش را پیش بیندازد. او درون محوطه جریمه موفق شد ضربه بلوکه شده پس از برخورد به تیرک را با ضربه سر به درون دروازه هدایت کند.

بدون مسی، آرژانتین با آزمون سختی روبرو شد و در برخی مواقع از این بازی با مشکل مواجه شد. بخشی از آن به خاطر بازی دیدنی کیلور ناواس بود که درون دروازه کاستاریکا عملکرد قابل توجهی داشت.

با این حال، آرژانتین هم به خصوص در نیمه اول بازی دیدنی و قدرتمندی را ارائه نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد و لائوتارو مارتینز هم موفق شد پس از 18 ماه برای آرژانتین گل بزند. او روی پاس رودریگو دی‌پل در دقیقه 77 موفق شد سومین گل تیمش را بزند.

در نهایت آرژانتین که خودش را برای کوپا آمه‌ریکا در تابستان آماده می‌کند این بازی را با برد پشت سر گذاشت تا فیفادی مارس را بدون شکست سپری کند. آن‌ها قبل از این در بازی مقابل السالوادور هم برنده از زمین خارج شده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد