Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:22:00 GMT

مسکن رکن اصلی توانمندسازی پس از اشتغال است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۲۷۲

مسکن رکن اصلی توانمندسازی پس از اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری شامگاه پنجشنبه در همایش فروغ ولایت با اشاره به اعزام ۶٠٠ زائر از فارس به مشهد ، بیان کرد: ۴٠٠ خانه توسط خیرین ساخته شده و به مددجویان کمیته امداد اهدا  و هزار جهیزیه نیز به ارزش ١٢ میلیارد تومان به نو عروسان مددجوی کمیته امداد اهدا شده است.

وی فعالیت کمیته امداد در خدمت رسانی به  مناطق روستایی در فارس را بسیار خوب ارزیابی کرد و تاکید کرد: باید برای توانمند سازی مددجویان برنامه ریزی کنیم و این برنامه ها باید به گونه ای باشد که تا پایان سال پرونده مسکن مددجویی در فارس بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: یکی از اوصاف قیامت این است که تنها دارایی انسان در این روز قلب رئوف است و اگر فردی دارای قلب مهربان باشد می توان گفت که فردی خیر است.

بختیاری افزود: اگر خانه دل در اختیار خداوند باشد افراد بدون چشم داشتی نسبت به انجام کار خیر اقدام می کنند.

رئیس کمیته امداد کشور در خصوص فعالیت خیرین تاکید کرد: خیرین هر چه قدر برای دیگران هزینه کنند این هزینه سرمایه گذاری برای قیامت است و حتی کوچکترین کاری از دید خداوند پنهان نخواهد ماند.

کد خبر 4699313

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی شیراز بوشهر قزوین شیراز شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: غلامعلی ملامهدی در گفت و گو با خبرنگاران پس از شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین اهدای نمادین واحدهای مسکن مددجویی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستاهای استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهرها به صورت خرید واحد مسکونی بوده است.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها، نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بودن کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفته است.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند که از این تعداد سه فرم "ج" پنج هزار و ۳۰۰ نفر سبز بوده و مشکلی نداشته اند.

وی ادامه داد: اما تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ واحد بوده که مورد اختلاف است و ما نسبت به این امر اعتراض داریم.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس