Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خرم،  شامگاه پنجشنبه در نشست خبری هفته دولت به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود ، با بیان اینکه ۳۱طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال درسطح
شهرستان کلنگ زنی می‌شود، ادامه داد : ۸۴۰ میلیون ریال برای این طرح ها در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ۱۸ طرح اقتصادی نیز بااعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف بهره‌برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شاهرود، به اشتغال زایی ۴۸ نفر در طرح های بخش اقتصادی هفته دولت اشاره کرد و افزود:  ۱۸ طرح شاخص شاهرود به فرودگاه بین‌المللی شهرستان اختصاص دارد.

خرم خاطرنشان کرد: درمجموع جهاد کشاورزی ۱۴ طرح، شهرداری ۱۵ طرح توزیع برق با ۱۴ پروژه، آب و فاضلاب روستایی با ۱۳ طرح، راه و شهرسازی با ۱۱ پروژه، آب و فاضلاب شهری ۱۱ مورد،  بیشترین طرح های امسال را به خود اختصاص دادند.

وی، پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت را به تفکیک بخش‌ شاهرود ۵۶ طرح با ۸۵۷ میلیارد ریال، بخش بسطام ۴۶ طرح با ۲۸۹ میلیارد ریال، بخش مرکزی با ۳۴ طرح و اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال، بخش بیارجمند با ۲۶ طرح  ۱۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری شاهرود تصریح کرد:  در سطح شهرستان نیز ۱۰ پروژه بااعتبار ۳۴ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

خرم یادآورشد:  همچنین عملیات اجرایی ۱۱ طرح بااعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال در شاهرود، بخش بسطام ۹ طرح بااعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، بخش مرکزی پنج پروژه بااعتبار ۴۲ میلیارد ریال و بخش بیارجمند با۶ طرح و اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال در هفته دولت آغاز می‌شود.

 هفته دولت سال گذشته ۱۵۸ طرح بااعتبار یکهزار و ۲۸۰ میلیون ریال در شهرستان شاهرود به بهره‌برداری رسیده است.

۷۳۵۹/۶۱۶۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب اشتغال دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی شاخص قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳