Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمجید سرمربی پرسپولیس از امیر روستایی!

طرفداری- گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت:

ابتدا از هواداران بابت حمایتی که داشتند، تشکر می‌کنم و بعد هم به بازیکنانم بابت کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. در اولین بازی لیگ در خانه، اگر زود گل نزنید، بازی سخت می‌شود، اما با وجود تمام سختی‌ها ما توانستیم این کار را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در اولین بازی فصل به امیر روستایی به عنوان یک بازیکن جوان فرصت بازی داد و آیا استفاده از بازیکنان جوان در طول فصل تداوم خواهد داشت یا نه، گفت:

ما بازی‌های دوستانه و تدارکاتی زیادی داشتیم. می‌دانستم که بازیکن جوانی که از او استفاده می‌کنم، در اولین بازی سختی‌هایی دارد، اما او در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشت.

کالدرون با اشاره به حضور روستایی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی، اضافه کرد:

خیلی به او امید و اطمینان دارم و اگر در آینده هم این‌گونه باشد، از او استفاده خواهم کرد. اینکه هر هفته در ترکیب اصلی باشد، سخت است، اما از او استفاده خواهم کرد. در فلسفه فوتبال آرژانتین هم این‌گونه است که از بازیکنان جوان استفاده شود.

وی درباره اینکه بین دو نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشته که تیم او متحول شده است، اظهار داشت:

اگر نادری در نیمه اول گل را زده بود، یک بازی متفاوت داشتیم. از آنجایی که گل نزدیم، کمی بازی سخت شد. در بین دو نیمه صحبت‌هایی با بازیکنان داشتم که یک مقدار تغییرات داشتیم. آنها هم در شکل دفاعی خوب عمل کردند، اما در نیمه دوم این ما بودیم که بهتر بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد:

از بازیکنانم راضی هستم، اما از نظر فوتبالی بازی بهتری مدنظر من قرار دارد. با این حال تیم حریف هم آمده بود که اجازه ندهد ما بازی کنیم، اما شما هم فوتبال اینجا را به خوبی می‌شناسید. فوتبال من تو من و فوتبال فیزیکی شدید که روی ارسال‌های بلند انجام می‌شود. با این شرایط بازیکنان خوب بازی کردند.

کالدرون در پاسخ به این سؤال که اعتراض‌هایی در طول بازی داشت و آیا این اعتراض او به تیم حریف بود یا به عملکرد داور معترض شده است، گفت:

در واقع اعتراض من به ضربات شروع مجدد و وقت تلف کردن تیم حریف بود. من نماینده و مربی فیفا هستم و قوانین فیفا را به خوبی می‌شناسم. وقت مفید بازی از نظر من، 15 تا 16 دقیقه بازی واقعی بود. نقش داور این است که حداقل 20 دقیقه بازی مفید وجود داشته باشد و من این موضوع را از داور خواستم، اما در مجموع از عملکرد داور راضی هستم.

وی در خصوص اینکه سه بازیکن به نام‌های وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند که پست اصلی آنها هافبک چپ است و گویا او به استفاده از بازیکنان در پست‌های مختلف اعتقاد دارد، اظهار داشت:

دوست دارم از بازیکنان خوب استفاده کنم و ترابی و امیری بازیکنان بزرگی هستند. امیری امروز در سطح عالی خودش نبود، چون تیم حریف یارگیری من تو من کرده بود و بازیکنان ما را بسته بود. به همین دلیل بازی زیبایی که ما می‌خواستیم، به چشم نیامد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بازی‌های دوستانه فرصت مناسبی بود تا از تیمش شناخت پیدا کند و آیا نمایش بازیکنانش در اولین بازی رسمی همان چیزی بود که در تفکرات او جای دارد، گفت:

من دوست دارم که فوتبال زیباتری ارائه کنیم. با این حال وقتی تیم حریف به شما اجازه خوب بازی کردن نمی‌دهد، مجبور هستید یکسری تغییرات و جابه‌جایی‌ها داشته و کار دیگری انجام دهید. تیمی که در خانه خودش بازی می‌کند و زود گل نمی‌زند، در ادامه بازیکنان عصبانی می‌شوند. اگر در بازی‌های بعدی زودتر گل بزنیم، بازی متفاوتی را از تیم ما خواهید دید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم