Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:39:09 GMT

انهدام یک هواپیما بر فراز یکی از مقر‌های حشدالشعبی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۳۲۲

سازمان نیرو‌های الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که یک فروند هواپیمای جاسوسی را بر فراز یکی از مقر‌های خود در اطراف پایتخت این کشور سرنگون کرده است.

به گراش فارس، الحشد الشعبی در بیانیه‌ای عراق اعلام کرد که یک فروند هواپیمای شناسایی را بر فراز یکی از مقر‌های خود در نزدیک بغداد منهدم کرده است.

شبکه تلویزیونی «سومریه» عراق، شامگاه پنجشنبه (۳۱ مرداد) اعلام کرد که پدافند هوایی الحشد الشعبی این پرنده ناشناس را حین پرواز بر فراز مقر تیپ ۱۲ خود (واقع در کمربند بغداد) هدف قرار داده و منهدم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه الحشد الشعبی همچنین آمده است: «پدافند هوایی الحشد الشعبی، مأموریت هواپیمای دشمن را ناتمام گذاشت».

هنوز جزئیات بیشتری در این باره، از جمله زمان پرواز این هواپیما و نوع آن منتشر نشده است.

جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق (زیر مجموعه الحشد الشعبی) نیز در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که «رزمندگان نجباء پهپاد ناشناس را سرنگون کردند».

اقدام نیرو‌های الحشد الشعبی در اسقاط این هواپیمای ناشناس، بعد از هشدار‌های جانشین رئیس این نیرو‌ها درباره پرواز هرگونه هواپیما‌های ناشنشاس بر فراز مقر‌ها و انبار‌های مهمات صورت می‌گیرد.

«ابومهدی المهندس»، دیروز بعد از حوادث اخیر در پایگاه‌های الحشد الشعبی به ویژه حادثه انفجار در پایگاه هوایی «بلد» اعلام کرد که نیرو‌های الحشد عراق از این به بعد به هواپیما‌های ناشناس که بر فراز مقر‌های خود پرواز کنند، شلیک خواهد کرد

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک حشد الشعبی عراق اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد

فیروز محمودی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، ردپای ۸ سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی شد، که پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام گفت: در رابطه با پرونده سارقان ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژوپارس توقیف شد.

محمودی با بیان اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده از این باند ۲۰ میلیارد ریال است.

او به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد تا نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیرات ضدسرقت درمحل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا فرصت ارتکاب سرقت از سارقان سلب شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه انهدام یک برج مسکونی در غزه
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • همکاری دختر پادشاه اردن در انهدام پهپادهای ایران؟
  • تصاویر تماشایی لک لک‌ها بر فراز دکل برق
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • ایران قابلیت انهدام هر نقطه‌ای در اسرائیل را دارد