Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرلشکر حسین سلامی  در گفتگو با خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: تجربیات گذشته نمایان عدم نفوذ دشمنان بوده است، در حال حاضر دشمنان قادر به پیروی در اهداف خود نیستند و با حضور خود در خلیج فارس و سایر مناطق کشور صرفاً تشدید تنش می‌کنند، جنگ‌های آن‌ها هیچ محصول دیگری نداشته و تلاش‌های دشمنان بی‌نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند مانند ایران امنیت را در کل کشور برقرار کند، دشمنان قادر به گرفتن نظام منطقه‌ای از چنگ ما نیستند، ما حضور بیگانگان را در خلیج فارس نافی امنیت می‌دانیم، در این راستا قدرت بسیاری داریم و دشمنان به هیچ عنوان نمی‌توانند بر ما سلطه یابند.

سلامی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها عامل توقف پیشرفت‌های ما نیست، بلکه حتی فضایی را برای توجه ما به ظرفیت‌های خود ایجاد کرده است، در صورت نبود تحریم ما به زمینه‌های بومی خود باز نمی‌گشتیم و هنوز به استقلال اقتصادی و سیاسی خود نمی‌رسیدیم، تحریم‌ها ابزار توسعه ما هستند و تاکنون عامل تضعیف نبودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس

مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج فارس از انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی موردنیاز کشور با خطوط لوله منطقه خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج‌فارس،  محمد نصر در این باره گفت: در مجموع بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر فرآورده نفتی در فاصله یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ از طریق خطوط لوله منطقه خلیج‌فارس انتقال داده شده است که شامل ۶۶۱ میلیون لیتر بنزین موتور، ۶۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو، ۳۲ میلیون لیتر نفت‌گاز معمولی و ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید بوده است.

وی اظهار کرد: این حجم از فرآورده نفتی با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم منطقه خلیج‌فارس و از سوی سه مرکز انتقال نفت انجام شد.

دیگر خبرها

  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس
  • واکنش دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به پاسخ موشکی ایران
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس
  • شورای همکاری خلیج فارس خواهان خویشتن‌داری شد
  • تصاویر لحظه توقیف کشتی صهیونیستی در خلیج فارس