Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارفارس گفت: تاسیس کمیته امداد به منظور رفع محرومیت‌ها توسط امام راحل (ره) صورت گرفت و تاثیر شگرفی در توانمندسازی اقشار مستضعف و محروم داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در مراسم اهدای یک هزار جهیزیه به زوج‌های محروم و اهدای مسکن‌های محرومین و اعزام ۶۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد به مشهد مقدس که با عنوان فروغ ولایت با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) با توجه به آموزه‌های دینی و توجه قلبی به محرومین و مستضعفان تلاش کرد که خدمات ماندگاری به آنان ارائه کند و شجره طیبه کمیته امداد محصول فکر و اندیشه راسخ امام راحل (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که نتایج عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) به گونه‌ای بوده است که امروز چشم امید محرومان به کمک‌های بی منت این نهاد است.

رحیمی با اشاره به این که تاسیس کمیته امداد پیام آور انفاق و ایثار و نیکوکاری در جامعه اسلامی است که با حفظ عزت و کرامت افراد صورت می‌گیرد، ادامه داد: خوشبختانه در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تلاش‌های قابل توجهی در زمینه اشتغالزایی و توانمند سازی افراد تحت پوشش، تامین جهیزیه و اطعام ایتام صورت گرفته است.

استاندار فارس با بیان این که امروز جامعه دچار تلاطم‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که موجب آسیب دیدن برخی از اقشار جامعه می‌شود، اظهار کرد: تلاش‌های کمیته امداد در تسکین آلام اقشار آسیب پذیر موثر است و امیدواریم که این رویه استمرار داشته باشد و شرایط زندگی مستضعفین هر روز بهتر از گذشته شود.

رحیمی با اشاره به این که دولت تدبیر و امید با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری تلاش کرده است که اعتبارات مورد نیاز نهاد‌های حمایتی را در بودجه سنواتی تامین کند، افزود: با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در طول سال‌های اخیر افزایش چشمگیر داشته است؛ اما کاهش شکاف طبقاتی و رفع نیاز‌های محرومین نیازمند کار جهادی است که در دستور کار دولت و سایر قوا قرار دارد که بتوانیم خدمات مناسبی را در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، اشتغالزایی و ... به اقشار ضعیف ارائه کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس از ساخت و خرید تعداد قابل توجهی مسکن برای محرومین در این استان خبر داد و اظهارداشت: با تفاهم صورت گرفته تلاش می‌کنیم اراضی مورد نیاز به منظور تامین مسکن محرومین را فراهم کنیم.

او ساخت خانه‌های بهداشت روستایی و عشایری از جمله اقدامات موثر در زمینه تامین سلامتی اقشار محروم برشمرد و گفت: خوشبختانه خدمات ارائه شده به محرومین در کمیته امداد امام خمینی (ره) با حفظ عزت و کرامت افراد صورت گرفته است.

استاندارفارس افزود: با هماهنگی و همراهی مدیران استان تلاش می‌کنیم خدمات مناسب تری را به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه کنیم و در زمینه اشتغالزایی و افزایش درآمد این افراد همکاری‌هایی با کمیته امداد برای تامین تسهیلات بانکی به منظور خرید پنل‌های خورشیدی تولید برق صورت گرفته است.
انتهای پیام/م

مراسم اهدای ۱۰۰۰ جهیزیه به نیازمندان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد

 احمد نوذری مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد امروز در حاشیه آیین اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی این نهاد تامین شده است.

وی افزود: ارزش ریالی مجموع هر سری جهیزیه اهدا‌شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز اغلب از نوع تولیدات داخلی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: نهادینه‌کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه طی امسال توزیع چند مرحله دیگر جهیزیه ادامه خواهد داشت، گفت: پارسال در مجموع ۱۱۸ سری جهیزیه با ۸۵ میلیارد ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت‌پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

نوذری ادامه داد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) واریز کنند.

وی تاکید کرد: همچنین خیّران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

در شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد حدود ۱۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته‌امداد هستند که از این تعداد ۷۰ درصد در مناطق شهر و مابقی هم در روستا‌ها ساکن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع ساخت و ساز مؤید پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است
  • افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد