Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدمصطفی آیت‌ اللهی موسوی در تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری هفته دولت امسال در استان کرمان عنوان کرد: تاکنون ۶۵۴ پروژه در دو بخش دولتی و خصوصی، جهت افتتاح در هفته دولت سال جاری اعلام شده است.

وی تعداد پروژه های دولتی قابل افتتاح در هفته دولت را ۴۸۱ مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع ۵۳۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان اعتبار در این پروژه ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اللهی موسوی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۳۴۲ پروژه، سازمان جهاد کشاورزی با ۴۳ پروژه، اداره کل ورزش و جوانان با ۱۶ پروژه، راه و شهرسازی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۱۴ پروژه، اداره کل فرودگاه ها با ۱۲ پروژه و شرکت گاز با ۱۱ پروژه بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را در این هفته دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: شرکت گاز استان با ۱۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، آب منطقه ای با ۶۵ میلیارد تومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آب و فاضلاب استان با ۵۱ میلیارد تومان، اداره کل راه و شهرسازی استان با ۴۱ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان و سازمان جهاد کشاورزی استان با ۳۴ میلیارد تومان ۵ دستگاه اول با بیشترین اعتبار هزینه شده در پروژه های افتتاحی هستند.

آیت اللهی موسوی کرمان گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهار بخش صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و زیرساخت در مجموع ۱۷۳ طرح با حجم سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان آماده افتتاح است که این طرح ها ۳ هزار و ۳۷۶ نفر اشتغال مستقیم ایجاد نموده اند.  

وی ادامه داد: در طرح های قابل افتتاح بخش خصوصی، حوزه صنعت و معدن با ۱۳ هزار و ۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۸ طرح و اشتغال مستقیم ۲ هزار و ۴۲۱ نفر بیشترین حجم سرمایه گذاری را داشته و حوزه کشاورزی با ۸۸ طرح و سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد تومان و ۶۴۹ نفر اشتغال مستقیم، بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را خواهند داشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین اشاره کرد که علی الرغم تنگناهای مالی به واسطه تحریم های ناجوانمردانه، در استان ۱۲۰ طرح جدید با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرائی آنها از سوی دستگاههای اجرائی استان اعلام شده است.

۹۸۹۵ / ۵۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اشتغال انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد در سال جاری دو پروژه آزادراهی به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز،  خیرالله خادمی در پیامی به مناسبت سال جدید  گفت: سالی که گذشت با افتتاح ۲۴۲ کیلومتر مسیر آزادراهی سال شکوفایی آزادراه های کشور محسوب می شود که با رشد حدود ۳ برابری نسبت به میانگین سالانه یکی از موفقیت های این حوزه است.

وی ادامه داد: در بخش شبکه ریلی اتصال مرکز استان سنندج به شبکه ریلی و بهره برداری از خط آهن میانه تبریز انجام شد.

به گفته وی این سال، یکی از سال های خوب در توسعه شبکه ریلی و اتصال مراکز استان ها به این خطوط محسوب می شود.

خادمی افزود: همچنین افتتاح بیش از ۷۵۰ کیلومتر راه و بزرگراه در مناطق کم برخوردار، کریدورهای ترانزیتی جنوب، غرب، شرق و ... حاصل تلاشگران این عرصه در سالی است که پشت سر نهادیم.

خادمی تاکید کرد: به طور خلاصه تمام برنامه های سال گذشته نیز بر پایه تکمیل کریدورهای ترانزیتی و اتصال به مرزهای کشور، اتصال شمال به جنوب کشور از طریق ریل، رفع گلوگاه های ترافیکی و توسعه همکاری های بین المللی انجام شد و تمرکز بر احیای مسیرهای ترانزیتی کشور با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی برآمد تمامی این برنامه ریزی ها است تا بتوانیم از این موهبت الهی به منظور توسعه همه جانبه کشور بهره بگیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالی که پیش رو است افتتاح دو پروژه آزادراهی، مسیرهای ریلی در برنامه کاری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد: بی شک تمامی این اقدامات با هدایت و راهبری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی جناب آقای دکتر بذرپاش و در سایه کوشش های همکاران پر تلاش و همراهان ارزشمندمان در شرکت های مهندسین مشاور، پیمانکاران و سرمایه گذاران به بار نشسته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری