Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@09:30:16 GMT

قیمت یک بازیکن پرسپولیس معادل کل تیم ما بود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۴۳۶

قیمت یک بازیکن پرسپولیس معادل کل تیم ما بود

به گزارش وانانیوز، 

فراز کمالوند بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری  گفت: یک عذرخواهی بابت نشست خبری دیروز بدهکارم ولی واقعا مشخص نبود که برای بازی بیاییم یا نه. مشکلات زیادی داشتیم اما بالاخره تیم را جمع و جو ر کردیم و مقابل قهرمان سه دوره لیگ برتر بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم.

* قیمت یک بازیکن پرسپولیس معادل کل تیم ما بود

وی ادامه داد: بازی پایاپایی بود و 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم وگل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند مثل ترکمان و پوریا. برخی بازیکنان هم نداشتیم و در خط حمله هم کم زور بودیم و دستمان هم خالی بود. برای تعویض، شاید کلیشه ای باشد که قیمت یک بازیکن آنها معادل کل تیم ماست ولی قهرمان سه دوره لیگ برتر بود و تعویض هایش یکی از یکی بهتر بود. تا اینجا کار هم یکی از مدعیان هستند.

* بعد از هفته پنجم تیم ما روی غلتک می‌افتد

کمالوند افزود: 19 بازیکن از تیم ما جدا شد، به جز گرامی، نوری و گودرزی همه رفتند زیرا 60 درصد از مبلغ قراردادهای فصل گذشته باقی مانده بود و نتوانستند آنها را حفظ کنند. یک تیم نوی نو داریم. انشالله بعد از هفته چهار و پنجم که شهادت امام حسین (ع) است تیم ما روی غلتک می افتد.

* بی‌کیفیت‌ترین توپ 12 سال اخیر را داریم
کمالوند در مورد شرایط توپ و کیفیت پیراهن های باشگاه گفت:روی پیراهن مان هم هیچ تبلیغی نزدیم. پروین اعتصامی یک شعری دارد که مفهومش این است که مشکلات زیادی داریم. کاش می دانستید که بازیکنان ما کجا می خوابیدند. خیلی مشکلات داریم، بحث پرداختی به بازیکنان بحث آخرمان است. بحث هتل، هواپیما و جای خواب و ... داریم. توپ مسابقه هم ضعیف ترین و بی کیفیت ترین توپ در این 10 -12 سال اخیر بود.

* ما با توپ فوتسال در لیگ برتر بازی می‌کنیم نه توپ فوتبال!

سرمربی پارس جم تاکید کرد: امروز سه خطای اوت شد چون بازیکنان توپ از دستشان در رفت. این توپ فوتبال نیست توپ تنبل فوتسال است. سازمان لیگ نباید ارباب رعیتی صحبت کند و حق داریم که صحبت کنیم. توپ مسابقات افتضاح است. خراب است پرسپولیس، سپاهان، استقلال و.. همه معترض هستند.

*
وی افزود: من تاج را خیلی دوستش دارم ادم متملقی نیستم به دو دلیل دوستش دارم فوتبالیست بوده مدیرباشگاه بود ه تمام شرایط ریاست فدراسیون را دارد اما قرار بود که تیم های بدهکار بازی نکنند. تکلیف ما چه شد؟ از 5 سال پیش طلب دارم. کفاشیان بزرگترین ضربه را به من زد بارها نوشت فرصت بدهید به پاس همدان تیم هم منحل شد و 40 میلیون مالیاات دادم. شما هم برای مربیان احترام قائل شوید. می گویند در مورد داور حرف نزن می گوییم چشم. با 300 میلیون چند سال پیش سانتافه می خریدید اما اکنون لاستیک آن را هم نمی توانید بخرید. همه جوره تاج را قبول دارم. اگر قرار باشد که نتوانیم طلب 8 سال پیش را بگیریم چه کار باید بکنیم. کفاشیان سه دوره نوشت بماند من پانصدمین نفر هستم که این حرف را می زنم توپ خوب نیست. از بازیکنان استقلال و پرسپولیس بپرسید در اینستاگرام پست گذاشتند. شوت به توپ زدم احساس کردم پیر شدم بعد دیدم توپ تنبل است و باعث مصدومیت شده است. فتاحی هم صورت مساله را خوب پاک کرد و گفت زمین را آب بدهید.
وی در مورد اینکه چرا تیم پارس جنوبی نتوانست به بازی برگردد گفت: از نظر بدنی خوب بودیم چون فشار آوردیم برخی مثل ترکمان و پوریا خوب بودند جلوی ترابی و اامیری که جام جهانی باز کردند اشتباه گل می شود. در مجموع اینده خوبی برای تیم می بنیم اگر مشکلات تیم کم شود خوب است. عامه مردم شاید برداشت بد کنن و بگویند دنبال پول هستند بلکه می گویم 60 درصد از مبلغ قراردادها پرداخت نشده است. تکلیف ما چیست بگویند از هفته دهم بیایید می گوییم چشم بازیکنان خارجی ما در اتاق دو در سه زندگی می کنند و حمام می خواهند بروند باید 30 دقیقه صبر کنند. مشکلات اساسی داریم.

کمالوند در مورد وقت تلف گفت: با توجه به خواسته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بدون حاشیه باشد و این مسایل جمع شود از کالدرون و داور راضی هستم . ایشان حرفی زده و من جوابی ندارم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان، در پایان بازی با هوادار در کنفرانس خبری گفت: اگر از این به بعد در کنفرانس‌های پیش و بعد از بازی سرمربی نیاید من با احترام به همه دوستانم همین کار را انجام می‌دهم. احترام متقابل است و هرکسی باید در حیطه وظیفه خودش کارش را انجام بدهد. به نظر من این که به لحاظ جایگاهی قاطی بشود خوب نیست. اگر قرار است سرمربی بیاید همیشه باید سرمربی بیاید و اگر قرار است کمک بیاید اصلا می‌گوییم همکاران‌مان بیایند و من هم الان گفتم که بعدا از من گلایه نکنید.

ویدئو: 330331

او درباره ۳۵دقیقه اول بازی که دو گل خوردند گفت: من اول مصاحبه گله کردم. اینجاست که تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکن ۱۸ساله و ۱۷ساله داریم. من به قدری از این بازی خوشحالم که یک بازیکن تیم ملی جوانان برای ما گل می‌زند و این اتفاق برای ما اتفاق میمون و مبارکی است. آرش هاشمی در یک ربع، فوق‌العاده با فشار خوب و شرایط خوب بازی می‌کند. اول مصاحبه هم گله‌ام همین بود که بزرگان باید بیایند و کمک کنند. ضمن اینکه شرایط‌‌مان صد در صد نیست و روی کاغذ همچنان گزینه سقوط هستیم. نباید توقعات را از خودمان خیلی بالا ببریم یا خیلی بیخیال شویم که اتفاق بدی برای‌مان بیفتد. توقعم از بازیکنان باتجربه‌ام خیلی خیلی بیشتر است و امیدوارم که این ۳۵ دقیقه درسی برای ما باشد که در بازی‌های بعدی از اول بازی بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم. ضمن اینکه ما با کمبود بازیکن فوق‌العاده زیاد دست و پنجه نرم می‌کنیم. می‌دانید که نبود بازیکن در شرایط سخت کار را سخت می‌کند و دست مربی را می‌بندد ولی بازیکنان همه باکیفیت‌اند و فقط قدر خودشان را نمی‌دانند. ان‌شاالله که بازی بعدی بتوانیم با انگیزه بهتری کار کنیم.

ویدئو: 330334

سرمربی پیکان درباره پاکدل گفت: حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی. حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود‌. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل