Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@18:35:26 GMT

دانیال حکیمی، بازیگر جنتلمن سینما و تلویزیون +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۴۳۸

دانیال حکیمی، بازیگر جنتلمن سینما و تلویزیون +عکس



خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دانیال حکیمی بازیگر مرد دانیال حکیمی و همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، این کارگردان سینما در متنی کوتاه چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد نوشت: «همه از او هستیم و به او باز می‌گردیم. از همدردی‌ها، همدلی‌ها، تسلیت‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها و مشارکت در سوگواری‌های دلسوختگان عزیز رضای دلبندم، قلبا ممنونم و تشکر می‌کنم. غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت. رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود، سال ۱۳۹۱ عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس ‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود که بخشی از آنها فیلم‌های پدرش علیرضا داودنژاد بود.

علیرضا داودنژاد آخرین همکاری‌اش با پسرش رضا (داودنژاد) «مصائب شیرین ۲» است که هنوز رنگ پرده ندیده است، فیلمی که در سال ۹۸ مجوز نمایش گرفت اما هنوز شرایط اکرانش فراهم نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران «مصائب شیرین٢» هستند.

این فیلم ۲۰ سال پس از «مصائب شیرین» ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: «دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آن‌ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.»

فیلم مصائب شیرین ۲ در انگلستان ساخته شده است و در آن به موقعیت جوانان دو تابعیتی هم می‌پردازد که علاقه‌مند سفر به ایران و احتمالا فعالیت در وطن هستند.

گریه بی امان طناز طباطبایی در مراسم زنده یاد رضا داوودنژاد | عکس

کد خبر 844884 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • مجید واشقانی: حالا اسرائیل توانایی موشک‌های ایران در عبور از گنبد آهنین را دید
  • مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید
  • بازیگر سینما: یک چک افسری در گوش اسرائیل خواباندیم، حالا چی؟
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • ماجرای راه‌اندازی اولین شبکه خصوصی تلویزیون توسط یک بازیگر + فیلم