Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:48:55 GMT

ورزش مهمترین شاخص تاثیرگذار در توسعه یافتگی جوامع است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۴۹۴

ورزش مهمترین شاخص تاثیرگذار در توسعه یافتگی جوامع است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع غروب پنجشنبه در اختتامیه سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش که در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره با ارزش و اعتبار علمی مطلوب و با مشارکت پژوهشگران و ارسال مقالات علمی مهم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کنگره نقش مهمی در راستای ورزش و سلامت و توسعه اجتماعی استان و کشور دارد، افزود: در شرایط امروز با همه مشکلات و تنگناهایی که وجود دارد خوشبختانه کمیته ملی المپیک توانسته زمینه‌ ارتباطات فرهنگی و ورزشی خوبی با همه کشورها و مناطق دنیا برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با اشاره به وجود روابط خوب دیپلماتیک سایر کشورها با ایران در حوزه ورزش، تصریح کرد: در شرایط تحریم کنونی رابطه خوب و مناسبات ارزشمند و قابل قبولی توسط کمیته ملی المپیک با سایر کشورها ایجاد شده و این ارتباطات قطعا گام مهمی در راستای انتقال فرهنگ ورزشی و ملی ایرانیان به سایر مناطق دنیا خواهد بود.

وی با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و تصاحب سکوهای مختلف بین المللی توسط ورزشکاران ایران در رقابت‌های مختلف بین المللی، تاکید کرد: در دنیای امروز یکی از نیازهای مهم جامعه افزایش شور و نشاط اجتماعی است که یکی از راه‌های تحقق آن پرداختن و توجه ویژه به ورزش و سلامتی ورزشکاران است.

زارع ورزشکاران و قهرمانان ورزشی را سرمایه‌های بی بدیل کشور دانست و تصریح کرد: این قهرمانی‌ها و قهرمانان ورزش به آسانی تکرار نمی‌شوند و با توجه به اهمیت این موضوع، دولت همواره از ورزشکاران و قهرمانان ملی حمایت کرده است.

سرپرست استانداری گیلان تاکید کرد: سلامت شهروندان، امید به زندگی، توسعه ارتباطات و گسترش روابط اجتماعی در بین آحاد جامعه و همچنین حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی از برنامه‌های جدی دولت است.

زارع برگزاری کنگره‌های ملی را سبب توسعه تفکر ورزشی و امید به زندگی عنوان و تاکید کرد: امیدوارم که این پیوندی که در این کنگره در خصوص ورزش و بهداشت و سلامت و درمان با جامعه پزشکی صورت گرفته در توسعه کشور نقش‌آفرین باشد.

کد خبر 4699329

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی ورزش بوشهر قزوین شیراز شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی

انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و اعضای این کمیسیون‌ها مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اتمام انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حالا باید منتظر تعیین زمان مجمع انتخاباتی از سوی وزارت ورزش بود.

برگزاری انتخابات فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی بدون ثبت‌نام جدید

فدراسیون انجمن‌های ورزشی حدود 2 ماه است که با سرپرست  اداره می‌شود و همچنان زمان انتخابات این فدراسیون مشخص نشده است.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید که وزارت ورزش و جوانان نیز تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته است.

اعضای انتخاب شده برای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران به شرح زیر است:

مربیان
1-سید امیر خوشبین (جوجیستو)
2-کیوان صفاییان (بیسبال)
3-فرزانه جعفرزادگان (جوجیستو)
4-راضیه امیری (جوجیستو)

داورها
1-امید شیری (سپک تاکرا)
2-سمیه شریفی (سافت بال)

ورزشکاران
1-وحید ملکی (سپک تاکرا)
2-مریم مراد منش (سپک تاکرا)
3-ابتین نخجوانپور (بیس بال)
4-محمد صفدری (بیس بال)
5-زهرا رشوند (اسپوکس)
6-رویا کاهنی (کریکت)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار