Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:37:15 GMT

ذوب آهن لیگ برتر فوتبال را با شکست آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۵۴۲

ذوب آهن لیگ برتر فوتبال را با شکست آغاز کرد

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حضور حدود 100هوادار ذوب آهن از ساعت 20:15 دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز و در پایان تیم سایپا با نتیجه 3 بر دو پیروز میدان شد.
در این دیدار که مصادف شد با تغییر مدیرعامل ذوب آهن در ابتدا بازیکنان میزبان هجومی بازی را شروع کردند و در همین ابتدای کار چندین فرصت گلزنی داشتند که ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سایپا نیز که روی نیمکت از مربی جوان خود ابراهیم صادقی و بازیکنان جوان بهره می برد در ضد حملات صاحب فرصت هایی شد که از دست رفت.
ولی تیم ذوب آهن در دقیقه 40 روی ارسال زیبای کاپیتان خود قاسم حدادی فر توسط کری سانتوس بازیکن جدید خود به گل رسید تا یک بر صفر جلو بیفتد.
با وجود تلاش هر دو تیم برای گلزنی نیمه نخست این دیدار  با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که حمید بوحمدان در دقیفه 49 دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.
در ادامه این رقابت،  تیم سایپا در حملات خود در دقیقه 60 توسط سلیمانی به اولین گل خود رسید و در دقیقه 66 توسط معین عباسیان بازی را برای سایپا مساوی کرد.
سایپایی ها توانستند در دقیقه 77 دوباره توسط سلیمانی به گل برسند تا ابراهیم صادقی اولین دیدار لیگ برتر فصل جدید را در خارج از خانه 3 بر 2 پیروز شود.
در این دیدار برای  تیم ذوب‌آهن محمد باقر صادقی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی، قاسم حدادی فر، ماکائولی کری سانتوس ، علیرضا چراغعلی، ایبابودی باکر ، حمید ملکی، میلاد شیخ فخرالدینی، مجتبی حق دوست با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند.
همچنین در تیم سایپا حامد فلاح زاده، کمال نیک خو، روزبه شاه علی دوست، مجتبی لطفی، طاها شریعتی، امیر حسین حسین زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، مجید علیاری، آرمین سهرابیان، محمد رضا سلیمانی با سرمربی گری ابراهیم صادقی بازی کردند.
 این دیدار را مرتضی منصوری با کمک های رضا سخندان، یعقوب سخندان قضاوت کردند. داور چهارم این دیدار داریوش صابر مطلق بود.

/6026/8114

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان ذوب آهن سایپا لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم که بازیکن اضافه کرد، شرایط ایده آلی دارد و به جز آلومینیوم و استقلال برابر بقیه حریفان خود پیروز شده است. به نظرم سرخپوشان وضعیت خوبی دارند. با وجود اینکه تغییراتی در کادر فنی صورت گرفت، اما  اوسمار  با شاکله تیم  کامل آشنا بود و  با همان اهداف گل محمدی و تغییرات مدنظر خود کار را به جلو برد.

او افزود: تیم پرسپولیس بازی زیبایی را در زمین نفت آبادان ارائه داد و فوتبال پویایی بازی کرد و به ۳ گل هم رسید. به نظرم پرسپولیس  این روز‌ها حالش خوب است و نفرات این تیم از لحاظ روحی و روانی در جایگاه خوبی قرار دارند و تیم تاکنیک پذیری است. همچنین نفرات جذب شده در نیم فصل دوم کارگشای تیم شدند. ان شا الله همین روند ادامه داشته باشد و ما شاهد ششمین قهرمانی سرخپوشان باشیم.

برزگر  درباره رقابت تنگاتنگ بین پرسپولیس و استقلال برای کسب قهرمانی بیان کرد: به هر حال استقلال تیم خوبی است، اما پرسپولیس شرایطش بهتر  و تیمم‌تر از رقیبش است. به دور از همه تعلقات رنگی ام، سرخپوشان خیلی تکنیکی‌تر از استقلال دارند بازی می‌کنند. استقلال تیمی هست که با استرس فوتبال بازی می‌کند و با اختلاف کم برنده می‌شود. با تمام احترامی که برای تیم رقیب قائل هستیم، اما پرسپولیس باید منتظر لغزش رقیبش باشد. سرخپوشان باید استفاده بهینه‌ای ببرد تا آنها به قهرمانی دیگری برسند و دل هواداران را خوشحال کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی این تیم برابر تیم آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: آلومینیوم اراک که همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده است، اما ان شا الله تیم آنالیزاوسمار خوب عمل می‌کنند و نتیجه لازم را به دست می‌آورند.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس بازی بعدی اش برابر تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال است، اظهار کرد: به نظرم این بازی خیلی تاثیر گذار است، چون سپاهان هم رقیب سنتی پرسپولیس محسوب می‌شود. همچنین کری خواستی بین هر ۲ تیم وجود دارد. صددرصد پرسپولیس باید این بازی را برنده شود، چون بازی ۶ امتیازی است و به طور حتم این اتفاق می‌افتاد.

برزگر درباره اظهارات امیر حسین صادقی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها حرف از قهرمانی می‌زنند و دیگر وزیر ورزش قبلی در سمتش حضور ندارد، گفت: صادقی دارد فرافکنی  و مغلطه کاری می‌کند و درست نیست. اگر پرسپولیس پارسال قهرمان شد به خاطر این بود که دربی را از استقلال برد و در زمین مسابقه پیروز شده بود. همچنین جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و جام قهرمانی را آخر بازی‌ها می‌دهند و اصلا ربطی به وزیر ورزش ندارد. تیم پرسپولیس ۵، ۶ سال است که قهرمان می‌شود و حتی پارسال توانست بازی دربی را پیروز شود. چرا باید نتیجه را شخص دیگری تعیین کند. این حرف‌ها درست و قشنگ نیست. آنها باید در زمین مسابقه پاسخگو باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره واگذاری سرخپوشان به ۵ بانک به طور مشترک گفت:اگر پرسپولیس را به بخش خصوصی یا بانک واگذار می‌کنند، در صورتی که  بتوانند اسپانسرینگ و مشکلات مالی این تیم را حل کنند خیلی خوب می‌شود. اگر این اتفاق رخ بدهد بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود و دیگر بازیکنان مشکل مالی نخواهند داشت و به موقع قراردادهایشان را می‌گیرند. همچنین سرمربی دیگر استرس ندارد که با توجه به بودجه تعیین شده بازیکن بگیرد. این موضوع به نفع فوتبالمان  است، به شرطی که آن ارکان هم پایبند به آن قراردادهایشان باشند.

او درباره اینکه شانس کدامیک از سرخابی‌ها برای قهرمانی بیشتر است، گفت: به نظرم پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن