Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:59:44 GMT

بیرانوند: از برد تیم لذت بردم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۵۴۳

بیرانوند: از برد تیم لذت بردم

دروازه بان پرسپولیس می گوید که هواداران در برد این تیم نقش آفرینی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دروازه بان اول پرسپولیس که از شروع لیگ محروم بود با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر این مسابقه شد. بیرانوند بعد از پایان این مسابقه گفت: انتظار داشتید در خانه بنشینم(خنده)؟ به ورزشگاه آمدم و لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا چسبید.


وی در ادامه صحبت های خود درباره این دیدار اظهار داشت: یک بازی خیلی خوب داشتیم و در بازی اول شرایط سخت است. استرس داشتم که اتفاق بدی رخ ندهد اما بچه ها از تنها موقعیت خود به خوبی استفاده کردند و تبدیل به گل شد تا برنده مسابقه باشیم.


بیرانوند در پایان صحبت های خود درباره حضور هواداران و شرایط قرمزها اضافه کرد: هواداران در این برد به ما کمک کردند و شرایط تیم خیلی خوب است.

پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود که سومین غیبت متوالی علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه‌اش تجربه می‌کند.

امیر رضا رفیعی گلر جوان سرخپوشان که در دو دیدار قبلی توانست با ثبت کلین شیت خیال هواداران خود را راحت کند حالا باید برای سومین بار در آبادان چنین کاری را تکرار کند تا به تیمش برای کسب بردی دیگر و احتمال بازگشت به صدر جدول کمک کند. او در نخستین حضورش در این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم نیز گل نخورد تا آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

رفیعی دنبال هت‌تریک در کلین شیت است تا با توجه به نزدیک شدن پایان دوران نقاهت علیرضا بیرانوند بتواند خاطره‌ای خوش از خودش در ذهن طرفداران ایجاد کرده و دیگر کسی نگران غیبت‌های احتمالی دروازه‌بان تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها نباشد.

رفیعی در حالی چهارمین تجربه خود را پشت سر خواهد گذاشت که در صورت حفاظت مجدد از دروازه تیمش می‌تواند رکوردی خیره کننده از خود ثبت کرده و با صد درصد کلین شیت در بازی‌هایی که حضور داشته جایگاه قابل قبولی را برای خود ایجاد کند.

کد خبر 6081423 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی