Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@03:45:03 GMT

مدیرعامل پرسپولیس استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۶۳۴

مدیرعامل پرسپولیس استعفا داد

خبرگزاری میزان- ایرج عرب از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد. تاریخ انتشار: 22:54 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۸۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس، آذرماه سال 97 پس از جدایی حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس منصوب شد. او پس از مدتی و در اسفندماه همان سال با تصمیم اعضای هیئت مدیره سرخ‌پوشان بر مسند مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس که اتفاقا در بازی امشب (پنجشنبه) پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه حضور نداشت، از سمت خود استعفا کرد.

موضوع استعفای عرب در نخستین نشست هیئت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عرب استعفا پرسپولیس مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر پس از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال گفت: امروز روز خوب ما نبود و فکر می‌کنم در طول فصل تنها طی یک یا دو بازی آن کیفیت فنی لازم را نداشتیم که امروز یکی از آن روزها بود. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم، مبارک خودشان و هوادارانشان باشد. بجز ۱۰ دقیقه پایانی روز ما نبود و خوب بازی نکردیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد با سعید دقیقی صحبتی انجام شده است یا نه، گفت: قطعاً برای تیممان برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم. ولی بُعدهای مختلفی دارد. منتظریم که پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اینجا خانه دقیقی است و اکثر بازیکنان ما قرارداد دو ساله دارند. چه ما باشیم و چه نباشیم، مطمئنا شمس آذر فصل بعد نیز یک تیم خوب را روانه مسابقات می‌کند.

زندی در مورد اینکه جواد نکونام در پایان بازی مشت‌هایش را به چه کسی نشان داده است، گفت: راستش من متوجه نشدم. بالاخره تیمش برده است و بعید می‌دانم منظور خاصی با کسی داشته باشد. حتما خطاب با دوستی یا رفیقی این حرکت را انجام داده است، چون خدا را شکر ما با هیچ کدام از تیم‌ها مشکلی نداریم.

او در پایان گفت: این پیروزی مبارکشان باشد و واقعا تیم خوبی دارند. برخلاف اینکه می گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند، به نظر من آنها تیم منسجم و یکدستی هستند که همیشه تیم های یک دست قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • نظر مدیرعامل تلگرام درباره پلتفرم‌های آمریکایی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد