Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور می‌گوید که مجموعه‌ای از دلایل منجر شد که آن‌ها نتوانند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، تراکتور امشب (پنجشنبه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد. مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی های اول لیگ برتر چه در داخل و چه در خارج از خانه همیشه سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کیفیتی پایین تر از دوران آمادگی داشتیم، با این حال چند موقعیت‌ خلق کردیم و در کل، بازی سخت و پرمجادله بود. نباختن در خانه حریف نتیجه خوبی است و شرایط آب و هوایی هم مزید بر علت شد که عملکرد مناسب نداشته باشیم. هفته‌های آینده سعی می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را حل کنیم.

او افزود: می خواهیم بهترین نقل و انتقالات خارجی را داشته باشیم که بعضی اوقات شرایط خوب پیش نمی‌رود. سعی می‌کنیم معایب این بازی را در دیدار با پرسپولیس رفع کنیم. شرایط سفر به این شهر سخت بود و شرایط آب و هوایی هم چندان مساعدت نبود اما از ما خوب استقبال شد. نتوانستیم آنچه که می‌خواستیم را بدست آوریم. به هر حال بازی رقیب ما قابل تقدیر است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تيم فوتبال تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ داود میرشکار گفت: اگر می‌خواهیم سالم باشیم و زندگی خوبی روی زمین داشته باشیم باید زمین و محیط زیست پاک داشته باشیم.

بنابراین باید چیزهایی که زمین را آلوده می‌کنند و موجودات روی زمین را از بین می‌برند کمتر استفاده شوند یا استفاده نشوند و پلاستیک هم یکی از بحران‌های کره زمین شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: پلاستیک‌ها در زمین آنقدر زیاد شده‌اند که در حال ایجاد بحران برای کره زمین هستند و موجودات زنده از بین می‌برند و اگر روند استفاده از پلاستیک ادامه داشته باشد، در آینده شرایط خوبی در زمین نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک گفت: باید برای خرید، از ساک‌های چند بار مصرف یا سبدهای پارچه‌های استفاده شود. 

 یکی از معضلات کنونی کره زمین وجود پسماندهای پلاستیکی است و برآورد شده است که در دنیا حدود ۳۲۰ میلیون تن پلاستیک مصرف می‌شود. این پلاستیک‌ها در محیط زیست می‌مانند و موجب می‌شوند بسیاری از تنوع زیستی از بین بروند. 

دوم اردیبهشت ماه به نام روز زمین پاک نامگذاری شده است

.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!