Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:51:50 GMT

ابراهیمی: فغانی می توانست پنالتی بگیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۷۲۵

ابراهیمی: فغانی می توانست پنالتی بگیرد

حسین ابراهیمی معتقد است که تیمش نمایش خوبی مقابل تراکتور داشته و شایسته کسب یک امتیاز بازی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک تیم فوتبال در مورد تساوی بدون گل در شروع لیگ گفت: اول باید بگویم که فرصت نشده بود، با هواداران صحبت کنم. این قول را به آنها می دهم که با تمام وجودم بازی کنم.


او در مورد تساوی بدون گل گفت: خب ما 20 دقیقه اول بد بودیم ولی رفته رفته بهتر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودتان می دانید تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و بسیار پرمهره است واز مدعیان اصلی قهرمانی. ما بازی اولمان بود و طبیعی بود که تحت فشار قرار بگیریم ولی هر چه گذشت شرایط بهتر شد. موقعیت های خوبی داشتیم و به نظرم من آقای فغانی می توانست پنالتی بگیرد. به نظرم نتیجه بازی عادلانه بود. ما برای برد آمده بودیم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.


از حسیت ابراهیمی هافبک فصل گذشته سپیدرود در مورد کادر فنی جدید هم پرسیده شد، که او گفت: خب کادر فنی خوبی داریم ولی برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. خودم 15 روز است به تمرینات اضافه شده ایم. خدا را شکر بومی های خوبی داریم و امیدوارم تیم خوبی باشیم و مانند سال قبل در معرض سقوط نباشیم و حریفی گردن کلفت برای تمام تیم ها باشیم.

حسین ابراهیمی سپیدرود رشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین ابراهیمی سپیدرود رشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال لاتزیو از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با دو گل یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار برگشت تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم یوونتوس توانست با ۲ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم یوونتوس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ والنتین کاستیانوس با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود لاتزیو به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ والنتین کاستیانوس با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیم یوونتوس را باز کند و در این بازی دبل کند.

در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست فرشته نجات بیانکونری شود و بازی در نهایت بازی به سود لاتزیو به اتمام رسید.

یوونتوس در مجموع دیدار رفت و برگشت موفق شد به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)