Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پرسپولیس می‌گوید چرا بلیت فروشی باید اینگونه باشد که مردم اذیت شوند؟

طرفداری- امید عالیشاه، مهاجم تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر گفت:

همیشه بازی‌های اول سخت است. چون تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند و هماهنگی لازم را ندارند. با این حال خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، وی با اشاره به ناهماهنگی در ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی گفت:

من یک گِله دارم. چرا بلیت فروشی باید اینگونه باشد که مردم اذیت شوند؟ فوتبال بدون مردم هیچ ارزشی ندارد و بی‌روح خواهد بود. آنها پول می‌دهند و بلیتی برای آنها صادر نمی‌شود. نباید اینگونه باشد که پول از حساب آنها کسر شود، پشت درهای ورزشگاه منتظر بمانند و نتوانند وارد شوند. بعد از آن هم درها باز شود و عده‌ای داخل شوند و عده‌ای نتوانند این کار را انجام دهند. باید کار کارشناسی بیشتری انجام شود.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه الزامات ورزشگاه‌های سراسر کشور با وجود تأخیر لیگ برتر رعایت نشد، اظهار داشت:

پس این تأخیر فایده‌ای نداشته است. باید حساب‌شده‌تر عمل کنند و امیدوارم بازی‌های بعد اینگونه نباشد. چون تیم ما تماشاگران زیادی دارد و اگر با این شرایط مواجه باشیم، ضرر می‌کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است

جلال الرویشان، معاون نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعا در امور دفاعی و امنیتی امروز چهارشنبه تأیید کرد که یک تغییر استراتژیک در تاکتیک‌های نبرد نظامی که توسط یمن نشان داده شده است، وجود دارد، زیرا سلاح‌های سنگین و هسته‌ای و ناو‌های هواپیمابر دیگر مفید نیستند.

براساس گزارش المیادین، الرویشان خاطرنشان کرد که آمریکا و انگلیس راهبردی را اتخاذ کردند که ابزار‌های آنها مانع از رسیدن صنعا به دریا‌ها شود، اما صنعا آنها را غافلگیر کرد و به اقیانوس هند رسید. 

نیرو‌های مسلح یمن همچنان به هدف قرار دادن کشتی‌های اشغالگر و یا کشتی‌های در حال حرکت به سمت بنادر اراضی اشغالی هستند ادامه می‌دهند، به طوری که سردار یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دیروز سه شنبه از اجرای ۶ عملیات نظامی در جریان ۷۲ ساعت گذشته با موشک و پهپاد در دریای سرخ خبر داد.

او تاکید کرد: نیروی دریایی و موشکی ۴ عملیات مشترک بر روی ۴ کشتی از جمله دو ناو آمریکایی در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

با گذشت ۱۰ سال از تجاوز آمریکا، عربستان و امارات، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله تأیید کرد که مردم یمن با قابلیت‌های نظامی پیشرفته برای محافظت از از مردم مظلوم فلسطین پای کار هستند و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • اقدامات دیندارانه در کاهش جرم مؤثر است
  • اینگونه افطاری بخورید تا فواید روزه را حفظ کنید + فیلم
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌