Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پرسپولیس می‌گوید هدف ما همان هدفی است که فصل قبل دنبال می‌کردیم و باید برنده از زمین خارج شویم.

طرفداری- علی علیپور، مهاجم پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

بازی اول همیشه سخت و حساس است چون بازیکنان از بدنسازی و فشار تمرینات خارج شده‌اند اما مهم این بود که برنده خارج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

خوشبختانه دو تیم مصدوم ندادند و سالم از زمین خارج شدند با اینکه بازی درگیرانه‌ای بود اما آسیب‌دیده نداشت.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاوت پرسپولیس کالدرون و برانکو، گفت:

هدف ما همان هدفی است که فصل قبل دنبال می‌کردیم و باید برنده از زمین خارج شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، میشل تی‌ورده پیش از تعطیلات نوروز ایران را ترک کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات گل‌گهر بازگشتی به ایران نداشت.
اولین بازی این مهاجم که سابقه بازی و درخشش در فاینورد را داشت، در دیدار رفت برابر پرسپولیس رقم خورد و او این فرصت را داشت که دو دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه گلزنی کند، اما تیم داوری مسابقه آن صحنه جنجالی را که هنوز هم مورد توجه اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر قرار دارد، گل تشخیص نداد.

تی‌ورده پس از اینکه در گلزنی مقابل پرسپولیس در اولین بازی خود برای سیرجانی‌ها ناکام بود، با وجود فرصتی که سرمربی یونانی گل‌گهر به او داد، نتوانست موفقیتی کسب کند تا رفته رفته از تفکرات اوزونیدیس خارج شود. او فقط یک مسابقه به‌صورت ثابت در ترکیب گل‌گهر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در 10 بازی هم به‌صورت ذخیره وارد میدان شد تا دقایق بازی کردن او برای گل‌گهر از 239 دقیقه تجاوز نکند.

شاید اگر ضربه سر تی ورده به پرسپولیس با تصمیم متفاوتی از سوی داوران مسابقه مواجه می شد، سرنوشت این بازیکن در گل گهر هم تغییر می‌کرد.

عکس‌های تمرینات گل‌گهر را که در سال جدید مرور می‌کنیم، از این مهاجم سورینامی که سابقه بازی در تیم‌های پایه هلند را هم دارد، خبری نیست تا مشخص شود که پس از ترک ایران در روزهای پایانی سال 1402 با مدیران باشگاه برای جدایی توافق نکرده و به این ترتیب حضور او بیش از چند ماه در فوتبال ایران طول نکشید.

دیگر خبرها

  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار در بیمارستان کوثر سنندج
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس
  • امیری رسما مهاجم نوک پرسپولیس شد