Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:28:17 GMT

سرمربی فوتبال سایپا: بازی جذابی بود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۸۴۷

سرمربی فوتبال سایپا: بازی جذابی بود

ابراهیم صادقی پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند و  زدن این تعداد گل نشانه جذابیت این دیدار خوب بوده است.

وی با بیان این که تیمش در نیمه نخست موقعیت های خوبی را از دست داد و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند بیان کرد: بازیکنان جوان با تمام وجود خود در این دیدار بازی و برای پیروزی و جبران نتیجه، تلاش زیادی کردند که توانستم در نیمه دوم بازی باخته را با پیروزی به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تیم ذوب آهن را با داشتن بازیکنان بزرگ، خوبی توصیف و خاطرنشان کرد : در نیمه دوم به بازیکنانم گوشزد کردم که برای پیروزی در این دیدار تلاش کنند که در واقع به پیروزی ما منجر شد.

صادقی ادامه داد :  تیم ما بر روی ضربات ایستگاهی کار کرد و توانستیم از این راه به گل برسیم  در حالی که در نیمه اول هم می توانست برنده شود ولی روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی همچنین در باره اخراج بازیکن ذوب آهن یادآور شد :  در فوتبال برخورد وجود دارد و ممکن است باعث خطا شود و سعی ما بر این است در دیدارهای آینده نقاط ضعف تیم مان را برطرف کنیم و بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

وی تصریح کرد: هنوز لیگ برتر در ابتدای راه است و باید بعد از چندین دیدار بتوانیم در این مورد حرف بزنیم ولی این نکته وجود دارد تیم هایی که طرفداران زیادی دارند برای قهرمانی رقابت می کنند.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حضور دست کم ۱۰۰ هوادار ذوب آهن از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز و در پایان تیم سایپا با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان بازی ذوب آهن سایپا فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول