Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-29@13:31:43 GMT

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۸۵۰



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفای خود را به هیأت مدیره این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش فارس، ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس که از آذرماه به عنوان سرپرست در این باشگاه مشغول به کار شده بود و پس از انتخاب اعضای هیأت مدیره به عنوان مدیرعاملی رسیده بود از سمت خود استعفا داد.

عرب استعفای خود را به هیأت مدیره تقدیم کرد و قرار است در جلسه بعدی هیأت مدیره که به احتمال فراوان روز شنبه برگزار می‌شود در خصوص این استعفا تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال رفتن عرب از مدیرعاملی پرسپولیس تقریباً 100درصد است و قرار است در صورت پذیرش استعفا از سوی اعضای هیأت مدیره که احتمال آن هم بسیار زیاد است تا روز یکشنبه جانشین مدیرعامل پرسپولیس مشخص و معرفی گردد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۲) پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند.

اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران- ۸ فروردین

دیگر خبرها

  • بی‌حجابی خارج از عرف یک خبرنگار خارجی در سفارت ایران! | اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو | برای عزت ایران استعفا دهید | عکس
  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!