Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@21:17:55 GMT

تارتار: قرعه بدی به ما خورده است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۹۷۳

هفته اول لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز شد که از ساعت 20:15 تیم‌های نفت‌ مسجدسلیمان و تراکتور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اخبار ورزشی_ مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پایان این دیدار گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می‌خواستم گلایه دوستانه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من روز گذشته ساعت هفت غروب خودم را رساندم کسی نبود. به اتفاق همکاران رفتیم داخل زمین و یک نفری بود گفت که کنفرانس نمی‌آیید؟ من اینجا آمده ام، جوان هستم. آمده‌ام نتیجه بگیرم و به حمایت شما احتیاج دارم. گفتید که نمی‌آیید؟ منم به شما گفتم که اگر بچه‌ها آمدند به من بگویید اما بعد از آن کسی نیامد. امروز هم خواستم گلایه کنم.این همه در تمرینات سختی کشیدیم و بازیکنان را جابه جا کردیم برای سربلندی و آبروی تیم و کشور. 

وی در ادامه گفت:بازی را امروز خیلی بد شروع کردیم. تحت تاثیر نام حریف بودیم و سردرگم هم بودیم. همان 5 دقیقه به ناچار یک تعویض انجام دادیم. 

مهدی تارتار در پایان این دیدار اظهار داشت: اگر به تیم تراکتور نگاه کنیم ارزش ریالی یک بازیکن تیم حریف که لژیونر است برابری می‌کند با کل تیم ما و این تفاوت را نشان می‌دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اتفاقاً بچه‌های ما در این بازی مقابل حریف کوتاه نیامدند. بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما در این بازی از فغانی به عنوان داور بین‌المللی انتظار داشتم در آن صحنه‌ای که روی بازیکن ما خطا شد یک مقدار بیشتر دقت می‌کرد. تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد:‌ به هر حال تیم ما تغییرات زیادی داشت و حالا باید این بازیکنان با هم هماهنگ شوند باید به ما فرصت بدهند به هر حال قرعه‌ بدی به ما خورده و راحت‌ترین بازی ما با تیم نفت آبادان آن هم بیرون از خانه است. ضمن آنکه با آن جو سخت آبادان؛ به هر حال باید در این شرایط صبور باشیم. ما جای خالی 2-3 بازیکن داریم و باید تیم را تقویت کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ارنج تیم دلخواه من نبود. ترکیب را خوب نچیده بودیم و تغییری که ایجاد کردیم درست شد ترکیب اولیه ما خوب عمل نکرده بود. ان‌شاءآلله در ادامه بازی‌ها بتوانیم موفق باشیم.

تارتار در ادامه صحبت‌های خود با تشکر از مربی دروازه‌بانان تیم گفت: حبیب آینده روشنی دارد ضمن اینکه من باید از مربی دروازه‌بانان تشکر کنم. او روز گذشته با بچه‌های جوان ما خوب کار کرده است. پنج بازیکن زیر 23 سال داشتیم آنها آینده این تیم هستند. با این بازیکنان فکر نمی‌کنم تیم ما در آینده مشکلی داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تساوی بدون گل لیگ برتر فوتبال نفت آبادان تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!

مهدی تارتار درباره شکست 2-1 از سپاهان حرف زد.

طرفداری | مهدی تارتار می‌گوید ملوان برای حضور در جمع مدعیان در سال‌های آینده نیاز به حمایت و امکانات بیشتری دارد.

مهدی تارتار پس از شکست ۲-۱ ملوان برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت:

جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که امروز نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. واقعا جانانه از ما حمایت کردند و شرمنده‌شان شدیم. تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.

او سپس در خصوص مسابقه گفت: 

ما در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم و حتی بازی می‌توانست ۲-۰ شود و یک توپ به تیر دروازه برخورد کرد. در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، در واقع اشتباه داشتیم و اشتباهات هم به خود ما برمی‌گردد. مسئولیت این باخت به خود من برمی‌گردد و باید خیلی بیشتر به اتفاق کادرمان کار کنیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم. بعد از آن اشتباه و ضربه پنالتی، شرایط مقداری متعال شد. روی صحنه گل دوم هم فکر می‌کنم خطایی روی مدافع ما انجام شد که داور چشم‌پوشی کرد.

تارتار ادامه داد:

در نیمه اول یک موقعیت تک به تک داشتیم که کمک داور اعلام آفساید کرد؛ به نظرم موقعیت خوبی بود و آفساید نبود، چون من تقریبا روی خط آفساید بودم. امیدواریم کارشناسی شود و مشخص شود. به هر حال سپاهان تیم قدرتمندی است. اگر ما اشتباه کنیم، باید تاوانش را پس بدهیم و تاوانش این شکستی بود که نصیب‌مان شد.

تارتار در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که گفت ژوزه مورایس در حاشیه نشست خبری به او گفته است که سپاهان تیم پرمهره و پر امکاناتی نیست، عنوان کرد:

همه فوتبالی‌ها می‌دانند که سپاهان از نظر مالی و سخت افزار و ساختار تیم توانمندی است و بهترین تیم ایران محسوب می‌شود. ما از نظر بازیکن و بودجه و ... قابل قیاس نیستیم، اما دور رفت را ما بردیم و دور برگشت را آنها. ما ۳-۲ بردیم و سپاهان هم امروز ۲-۱ برد و بازی هم پایاپای بود. حتی اواخر بازی تیم سپاهان وقت تلف می‌کرد‌.

وی افزود:

به نظرم تیم پر امکاناتی هستند و اصلا قابل قیاس با ما نیستند، ما حتی یک زمین تمرین خوب هم نداریم، ولی دلیل نمی‌شود که شکست بخوریم. همانطور که گفتم مسئولیت باخت هم با خود من است. واقعا حیف شد که در روزی که می‌توانستیم فاصله‌مام را با تیم سوم جدول کم کنیم، شکست خوردیم و فاصله‌مان زیاد شد. باید در ۶ بازی آینده‌مان خیلی زحمت بکشیم تا ضمن حفظ جایگاه فعلی، اگر توانستیم در جدول بالاتر هم برویم.

سرمربی ملوان در واکنش به اینکه تعویض عمری و پورعلی روی شکست تیمش تاثیرگذار بود، گفت:

به هر حال مسائل فنی به ما برمی‌گردد. ما باید بررسی کنیم و ببینیم بعد از تعویض‌هایمان، روندمان بهتر شده یا نه. شاید از نظر مالکیت شرایط‌مان بهتر شد و مهران احمدی و حسین صادقی توازن خوبی را وسط زمین ایجاد کردند. ضمن اینکه در لحظه‌هایی که گل‌ خوردیم، در شرایط حمله بودیم و توپ دست ما بود، به خصوص در گل اول که ما توپ را از دست دادیم. یعنی تیم ما باز بود و در این شرایط توپ که از دست برود، خطرناک است. در این حالت گل اول را دریافت کردیم. به هر حال باید نقاط ضعف‌مان را بررسی و اصلاح کنیم. چاره‌ای نیست. باید زحمت بکشیم و انشالله درست می‌شود.

تارتار درباره حمایت مسئولان استانی از ملوان گفت:

ما بارها گفتیم اگر ملوان را برای مدعی شدن می‌خواهند، باید همه وسط کار باشند. هوادار این را می‌خواهد؛ هوادار دوست دارد تیمش برای قهرمانی بجنگد و برای کسب سهمیه تلاش کند و به بازی‌های آسیایی برود. ما الان آنچنان حمایت نمی‌شویم و حتی زمین تمرین نداریم. تلاش می‌کنند، ولی کار اساسی انجام نمی‌شود. اگر می‌خواهند ملوان همیشه مدعی باشد، باید وسط کار بیایند. این فصل گذشت و ما تلاش‌مان را می‌کنیم، شش بازی مانده و تلاش می‌کنیم هرطور جایگاه‌مان را حفظ کنیم و حتی در حذفی برای قهرمانی بجنگیم، اما با این امکانات می‌شود به آینده ملوان امیدوار بود؟ من بعید می‌دانم، مگر اینکه یک فکر اساسی کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان