Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:22:34 GMT

تراکتور مدعی در مسجدسلیمان دوامتیاز جاگذاشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۰۱۷

تقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور برنده‌ نداشت تا تیم مدعی تبریزی دو امتیاز از دست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز با نتیجه تساوی به پایان رسید.در آخرین بازی امروز (پنجشنبه) هفته اول لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز از ساعت 20:15 و به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به دیدار هم رفتند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، محمدرضا خانزاده از تراکتورسازی با کارت زرد داور جریمه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تراکتور دنیزلی تابناک ورزشی اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی «پاکو خمز» از هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز، مدیران این باشگاه محمد نصرتی که دستیار ایرانی خمز بود را به عنوان مربی موقت تیم خود انتخاب کردند اما شکست برابر نساجی در هفته بیست و چهارم باعث شد تا آنها هرچه سریع‌تر اقدام به جذب مربی جدید برای تیم خود کنند و از همین رو با «کریس کولمن» سرمربی سابق تیم ملی ولز به توافق رسیدند اما هنوز قراردادی با او به امضا نرسیده است.

سایت انگلیسی «۷۷۷score» در این خصوص نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن با باشگاه تراکتور در ایران به توافق رسیده و مدت زمان قرارداد این مربی ۵۴ ساله، با تراکتور ۱۸ ماهه خواهد بود. کولمن از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی ولز را بر عهده داشت و با این تیم به موفقیت چشمگیری دست یافت. در کارنامه مربیگری کولمن، هدایت تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند نیز دیده می‌شود.

تراکتور پس از جدایی پاکو خمز بدون سرمربی است و در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ برتر ایران با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

کد خبر 6084053

دیگر خبرها

  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز
  • سرمربی لیگ برتر انگلیس در راه تبریز