Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:32:24 GMT

امروز قدرتمندتر از همیشه هستیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۰۵۵

امروز قدرتمندتر از همیشه هستیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری از مسجد‌ جامع ساری گفت: روزی که مسجد جامع ساری آتش گرفت، دل خیلی‌ها هم با آن آتش گرفت و کل ایران نسبت به این رخداد متأثر شد.

او با بیان اینکه مردم نگران بودند که مانند اتفاقاتی که برای آثار تاریخی می‌افتد این نیز به فراموشی سپرده شود، افزود: لطف خدا و همت همه موجب شد تا در ایام فرخنده شاهد شروع برنامه‌ها در این مسجد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دقت‌نظر، تعهد و انجام کار با اطمینان پیمانکار این پروژه، بیان کرد: موضوعی که امروز در کشور به آن نیاز مبرم داریم، همدلی، هماهنگی و یکپارچگی است، دشمن همواره از نقطه ضعف‌ها مانند عدم یکپارچگی و عدم وحدت استفاده می‌کند.

این مقام مسئول گفت: امروز ما قدرتمندتر از هر مقطع از تاریخ هستیم، در اجلاس خزر نخست‌وزیر‌های کشور‌های حاشیه خزر به این امر اذعان داشتند که هیچ‌کس تا به حال در مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشته است و شما به شایستگی ایستادگی کردید.

اسلامی افزود: درست است که برای ما هزینه ایجاد کردند، اما اینکه سفارت‌خانه آمریکا برای دولت و ملت ما تصمیم‌گیری و برای ما تعیین تکلیف نمی‌کند بسیار مهم است، در دنیا اینکار را انجام می‌دهند و به همه دنیا تعرض کرده‌اند.

از انواع الگو‌های مالی استفاده می‌کنیم

او با بیان اینکه راه برون‌رفت از شرایط کنونی فعال‌کردن تمام ظرفیت‌های داخلی است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ پروژه عمرانی ما دچار رکود نشود، از انواع و اقسام الگو‌های مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده می‌کنیم.

مسجدجامع مرکز مازندران که سه هزار سال پیشینه پرستشگاهی دارد در سال گذشته دچار آتش‌سوزی مهیب و کم‌سابقه‌ای شد که امشب بعد از حدود یک‌سال بازسازی و به بهره‌برداری رسید. شایان ذکر است اسلامی سال گذشته استاندار مازندران بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!