Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:55:57 GMT

لطیفی: قبل از شروع لیگ استعفایم را نوشته بودم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۰۸۸

لطیفی: قبل از شروع لیگ استعفایم را نوشته بودم

سرمربی ملوان انزلی گفت: . بچه های ما باور نداشتند بتوانیم قبل از بازی هتل بگیریم و صحبت های ما باعث شد بتوانیم این کار را انجام دهیم.

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی بعد از تساوی تیمش مقابل آرمان گهر سیرجان در هفته دوم لیگ دسته اول در نشست خبری اظهار داشت: ما 3، 4 بازیکن را امروز جذب کردیم و تا ساعت 4 نمی دانستیم آنها را داریم یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشممان از بازی قبلی ترسیده بود و نمی دانستیم چه کسی را باید به هتل ببریم و چه کسی را نه! به همین خاطر اوایل بازی ناهماهنگی در تیم ما وجود داشت. با وجود اینکه تیم ما از نظر جسمانی وضع خوبی ندارد چون خوب بدنسازی نکردیم و از نظر تاکتیکی هم کاری نکردیم چون بیشتر مواقع در حاشیه بودیم، ما در نیمه دوم برنده بازی بودیم؛ البته نه نتیجه!


وی افزود: بازیکنان ما جوان هستند و وقتی یک گل عقب می افتند، از نظر روحی پایین می آیند. ما در کنار زمین تلاش زیادی کردیم تا این اتفاق نیفتد. نسبت به بازی اول من از تیمم راضی تر هستم. از نظر فنی چیزی نمی توانم بگویم چون حاشیه ها خیلی زیاد است.


سرمربی تیم ملوان درباره اینکه وضعیت مالکیتی این تیم در آستانه بازی حساس هفته سوم با داماش مشخص نیست، گفت: در اینکه آقای خسته بند زحمت می کشد، شکی نیست چون من از نزدیک شاهد بودم. به هر حال چون مالک باشگاه حضور ندارد، یکسری کارها را باید آقای خسته بند انجام دهد. بچه های ما باور نداشتند بتوانیم هتل بگیریم و صحبت های ما باعث شد بتوانیم این کار را انجام دهیم. نباید سیاه و سفید به قضیه نگاه کنیم. به هر حال با مدیریت همین مالک یعنی آقای میرابی پنجره نقل و انتقالات ملوان باز شد. از سوی دیگر باید این را هم بگوییم که ایشان مدیریت فوتبال بلد نیست. این را من نمی گویم، بلکه بچه های تیم می گویند. هیچ کدام از آن ها امروز حاضر نبودند به زمین بروند و فقط به خاطر مردم وارد زمین شدند.


لطیفی در ادامه بیان داشت: من قبل از بازی با سرخپوشان پاکدشت من استعفایم را نوشتم و حتی به هتل نرفتم. به هیچ عنوان نمی خواستم بمانم چون می دانستم شرایط وحشتناک است. من نمی توانم هر دقیقه به بازیکن بگویم چرا فلان غذا آماده نیست.


وی در پاسخ به این سوال که اگر روند فعلی غلط است، چطور بار دیگر میرابی بازیکن جذب می کند، گفت: بهترین بازیکنان را تیم های دیگر برده اند. تا دیروز مالک باشگاه از من درباره بازیکنان موجود در بازار نظر می خواست من گزینه اول و دوم را مشخص می کردم. اینکه او موفق نبوده بازیکنانی که من می خواستم را بگیرد یا آن هایی که من آوردم را حفظ کند، بحث جدایی است. با این حال من با بزرگترین مالک هم کار کنم، اجازه نمی دهم بدون نظر من بازیکن بگیرد. بازیکنان جدید هم با نظر من جذب شدند.


سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که خسته بند مالک باشگاه است یا میرابی، گفت: یکسری افراد آمدند و خواستار تیم شدند. در بین این افراد برخی نتوانستند وعده های خود را عملی کنند. در نهایت مالکیت باشگاه به آقای میرابی داده شده؛ البته در صورتی که به تعهداتش عمل کند. یکی از تعهدات او باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و یکی دیگر گرفتن رضایت از اسکوچیچ و پاشنکو بوده است. مصیبت اصلی اینجاست که ما نتوانستیم 95 درصد بازیکنان مدنظر من را بگیریم. تیم های دیگر به من 600 میلیون پیشنهاد داده بودند و در ملوان گفتم من آن را نمی خواهم و فقط بازیکن بگیرید. متاسفانه حرفی که زدند، عملی نشده است. حتی من قراردادم را از باشگاه نگرفتم.


لطیفی در ادامه گفت:دیروز جلسه ای داشتیم و من گفتم مالک باشگاه به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرده است. فدراسیون هم امضای میرابی را قبول ندارد و خسته بند را به عنوان مالک می شناسد. از فدراسیون مرا خواستند و گفتند شما در ملوان حواستان باشد. گفتند بازیکنانتان به فدراسیون آمدند و قراردادهایی ارائه دادند که فاقد ارزش قانونی بوده است. قراردادهایی را به فدراسیون بردند که 10 میلیون تومان ثبت شده است چون می خواستند بدهی کمتری را تسویه کنند.

گل ریحان البرز علی لطیفی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز علی لطیفی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده

تیم ملی ایران مقابل قطر از صعود به مرحله نهایی جام ملت های آسیا باز ماند و از دور رقابت ها کنار رفت

طرفداری | تیم ملی ایران که امید زیادی داشت در جام ملت های آسیا به قهرمانی برسد، مقابل میزبان این دوره از بازی ها حذف شد.

تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ عملکردی پر فراز و نشیب داشت. یوزها با هدایت امیر قلعه‌نویی، سرمربی جدید، شروع امیدوارکننده‌ای داشتند و در دو تورنمنت قهرمانی کافا و جام دوستی اردن به مقام قهرمانی رسیدند.

شاگردان قلعه‌نویی در سال جدید با دو پیروزی مقابل روسیه و کنیا و سپس قهرمانی در تورنمنت کافا با برتری مقابل ازبکستان، شروع طوفانی داشتند. آنها در ادامه در فیفادی‌های سپتامبر ۲۰۲۳ نیز با پیروزی مقابل بلغارستان و آنگولا، روند خوب خود را ادامه دادند.

تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن نیز با برتری مقابل اردن و قطر، دومین جام خود را در سال ۱۴۰۲ به دست آورد.

تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه نویی پا به جام ملت های آسیا 2023 گذاشت. ایران در مرحله گروهی به آسانی با پشت سر گذاشتن فلسطین، هنگ کنگ و عمان به مرحله حذفی رسیدند. ایرانی ها در یک هشتم سوریه را در ضربات پنالتی شکست دادند و حریف سامورایی ها در یک چهارم شدند و این تیم را با یک بازی درخشان حذف کردند و به قطر میزبان رسیدند.

ایران در این بازی با بدشانسی و البته اشتباهات تاکتیکی بازی را 3-2 به قطر واگذار کرد تا بعد از کره و ژاپن ناکام بزرگ جام ملت ها شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا