Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،برنامه‌های تلویزیونی  صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به شرح زیر است؛

 

ادامه تله فیلم آلتینای ۰۰:۰۰

دعای کمیل ۰۱:۱۵

پزشک شما(تکرار) ۰۱:۴۵

مستند ۰۲:۳۰

تا آسمان (ویژه اذان صبح) ۰۴:۴۰

سخنرانی ۰۵:۳۰

دعای ندبه ۰۶:۱۰

ورزش صبحگاهی ۰۷:۰۰

تلاوت سوره یاسین ۰۷:۲۰

ملازمان حرم ۰۸:۱۵

اخبار استان(تکرار) ۰۸:۴۵

پزشک شما(تکرار) ۰۹:۰۰

شهر من ۰۹:۴۵

اشک عرش ۱۰:۰۰

سریال جایزه بزرگ ۱۱:۱۵

سخنرانی ۱۲:۰۰

تا آسمان (ویژه اذان ظهر) ۱۲:۴۵

سینمایی بوعلی سینا ۱۳:۰۰

اشک عرش (تکرار) ۱۴:۳۰

انیمیشن شنل قرمزی دو ۱۵:۴۵

گزارش ورزشی ۱۷:۰۰

مسابقه ضد گلوله ۱۷:۲۰

دعای سمات ۱۹:۱۰

تا آسمان(ویژه اذان مغرب) ۱۹:۴۰

اخبار استان ۲۰:۰۰

زیر آسمون نیله ۲۰:۲۰

شهر من ۲۰:۴۵

کمدی کلاسیک ۲۱:۰۰

برای اقدام ۲۲:۳۰

اخبار استان ۲۳:۰۰

سینمایی مرد نامرئی ۲۳:۱۵

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه صداوسیما خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

امیرعباس حقیقی‌نیک در تشریح برنامه‌های لیالی قدر آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر شامل قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت دعا‌های ویژه این شب‌ها در شبستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود. 

او افزود: این ویژه برنامه‌ها در لیالی ۱۹ و ۲۱ رمضان از ساعت ۲۱:۱۵ و در شب ۲۳ این ماه مبارک از ساعت ۲۱ با تلاوت کلام الله مجید در شبستان امام خمینی (ره) آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی ادامه می‌یابد. پایان بخش برنامه‌های لیالی قدر، مراسم قرائت دعای قرآن خواهد بود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام ادامه داد: جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، پس از تلاوت کلام الله مجید توسط کربلایی حسین پرندک، دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۱:۳۰ توسط مداحان اهل‌بیت علیهم السلام؛ حاج حسن جوکار و سید حسین فتح الهی قرائت خواهد شد. از ساعت ۲۳:۴۰ حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی به ایراد سخن می‌پردازد و حاج مهدی منصوری از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد، دعای ابوحمزه ثمالی و از ساعت ۱:۴۵، دعای قرآن را قرائت خواهد کرد.

او گفت: یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه، در شب ۲۱ رمضان که مصادف با شب شهادت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام است، پس از تلاوت قرآن کریم توسط کربلایی حسین پرندک، حاج خلیل نگهبان و سید محسن بنی فاطمی از ساعت ۲۱:۳۰ ضمن قرائت دعای جوشن کبیر، در رثای شهادت مولای متقیان، مرثیه‌سرایی می‌کنند و در ادامه آیت الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از ساعت ۲۳:۵۵ پیرامون فضایل و مناقب مولای متقیان به ایراد سخن خواهد پرداخت، و پس از آن، دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد با نوای حاج کاظم محمدی قرائت می‌شود. پایان بخش برنامه‌های این شب، قرائت دعای قرآن از ساعت ۲ بامداد توسط امام جمعه شیراز خواهد بود.

حقیقی‌نیک تصریح کرد: سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، همزمان با شب قدر ۲۳ ماه مبارک رمضان، مراسم ترتیل‌خوانی سوره‌های مبارکه روم، عنکبوت و دخان از ساعت ۲۱ با نوای برادر مهدی کشاورز برگزار می‌شود. از ساعت ۲۲ دعای جوشن کبیر توسط سید مصطفی موسوی نژاد و حاج مهدی سروری قرائت می‌گردد و آیت الله سید شرف الدین ملک‌حسینی از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد به ایراد سخن خواهد پرداخت. حاج حمیدرمضان پور از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، دعای ابوحمزه ثمالی و از ساعت ۲:۱۵، دعای قرآن را قرائت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • تشدید تلاطم دریا در خلیج فارس از بعدازظهر و شب، ۷ فروردین