Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:14:27 GMT

افتتاح ۱۵ طرح منابع طبیعی در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۲۲۶

افتتاح ۱۵ طرح منابع طبیعی در هفته دولت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از افتتاح ۱۵ پروژه منابع طبیعی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

شیرزاد نجفی از افتتاح ۱۵ پروژه منابع طبیعی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه، ۲ پروژه مربوط به افتتاح پایگاه اطفاء حریق استان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع است، اضافه کرد: اعتبار این پروژه ۱۲ هزار میلیون ریال است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان همچنین به افتتاح پاسگاه حفاظتی میانکوه غربی در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیون ریال اشاره کرد و گفت: مابقی پروژه‌ها مربوط به طرح‌های آبخیزداری شامل افتتاح بند‌های سنگی ملاتی و خاکی در شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/ب

افتتاح بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان پروژه منابع طبیعی در هفته دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جلالوند از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند دارای ۶۰ درصد پیشرفت است که برنامه داریم در هفته دولت تحویل متقاضیان دهیم.

جلالوند گفت: نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در قالب سه پروژه ۲۷۴ واحدی، ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی تعریف شده که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کردند، طی بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط بودند تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۳ نفر در شهر فیروزان جانمایی شدند و تعداد ۳۶۵ نفر هم در شهرک شهید حیدری در قالب بنیاد ساخت پروژه‌های ۲۷۴ واحدی و ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی جانمایی شده اند.

جلالوند با بیان اینکه ۴۸۲ قطعه زمین در شهرک امیرکبیر نهاوند به گروه‌های ساخت در قالب گروه‌های ۳ نفره، دونفره و تک نفره واگذار شده است، افزود: با ۵۳۳ متقاضی قرارداد واگذاری منعقد شده است و ۸۷ نفر از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان نهاوند در سال‌جاری ۱۵۰۰ فقره است، گفت: تاکنون ۹۰۰ فقره قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی در امسال ۳۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: بخشی از آن به شکل متمم و در قالب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

جلالوند با بیان اینکه ۹۱ درصد از مساکن روستایی شهرستان نهاوند بهسازی و مقاوم‌سازی شده است، بیان کرد: اکنون ۵۰۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به سنددار شدن ۹۴ درصد از مساکن روستایی این شهرستان، از صدور ۲۴ هزار سند مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: طرح هادی ۱۶۸ روستا تهیه شده و تنها یک روستا (باروداب) به علت جابه‌جایی طرح هادی ندارد.

جلالوند با اشاره به اینکه تاکنون طرح هادی ۴۰ روستای نهاوند بازنگری شده است، ادامه داد: ۱۲۶ روستای شهرستان عملیات بهسازی روستایی صورت گرفته به طوری که شاخص بهسازی روستایی در این شهرستان ۶۴ درصد است.

کد خبر 6080331

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال